USA 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

Re: USA 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:31

Haha ja, maar ik wil dat hij zelf heel graag wilt en niet om mij een plezier te doen. :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:34

Daarom moet je hem enthousiast maken. Waarom twijfelt hij?

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:35

Wij boeken alle hotels van te voren.
Purny fijn dat je veilig bent geland.
Lekker opblijven,dan valt de jetlag wel mee.
Ik heb er eigelijk nog nooit last van gehad.
En ik ben wel eens een periode elke maand naar Texas gevlogen.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:41

Uh, hij wil graag alles vooraf heel duidelijk hebben en geen verrassingen tegenkomen. Hij is een beetje onzeker daarin, bang dat het niet goed komt. En hij vind het kort dag om nu nog alles te gaan regelen voor juni volgend jaar. Waar ik het niet mee eens ben. Hij wil wel, maar hoeft niet perse volgend jaar al.

Ik wil NU want ik wil nog zoveel zien, en ik moet ergens beginnen! En ik ben bang dat als je straks eenmaal gaat samenwonen etc. het er nooit meer van komt! Anders wordt het een andere 'simpele' vakantiebestemming volgend jaar, wat even goed bij elkaar ook zo weer 1500 euro pp. kost. Ik wil volgend jaar naar Amerika, en ik wil het heel graag. :D

En als hij besluit niet mee te gaan, ga ik wel alleen.

Oke, dat is niet waar. Maar ik wil gewoon HEEL GRAAG! :P

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:49

Yasmine schreef:
Douraque schreef:
Wij gaan vandaag met de Backstreet Boys cruise richting Balmoral Island. Ben benieuwd

Backstreet Boys Cruise? Is dat wat ik denk dat het is? Dan is het geniaal :D :D

Eindelijk weer internet

Ja Yasmine, een cruise met alle 5 Backstreet Boys. En het was geweldig, 2000 vrouwen met 5 mannen en alleen maar feesten. Heb elke nacht maar 4 uur geslapen, maar het was het zo waard. We zijn voor de beach party uiteindelijk op Half Moon Cay uitgekomen en dat was helemaal het einde.

Nu zitten we 12 nachten aan het strand van Miami

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 20:55

Ook al ben ik geen fan van BSB, wat klinkt dit gaaf zeg!! Ben wel heel benieuwd naar foto's als je die gemaakt hebt! Wat ga je doen in Miami?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:59

Ik heb meer dan 1000 foto's gemaakt, dus komt goed

Wij gaan het grootste gedeelte zonnen, ben hier nu voor de 8ste keer waardoor ik alles al zo'n beetje heb gezien. We gaan wel naar een wedstrijd van Miami Heat tegen Chicago Bulls

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 21:08

Oooooh mijn god, dat klinkt geniaal :D :D :D Kan helemaal geloven dat het geweldig was! Zou ik ook wel een keer willen doen, mijn innerlijke kind zou zo blij zijn :)) Geniet nog van Miami!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 21:47

Precies dat idd Yasmine :D

Leuk Douraque, have fun!!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 06:24

Wauw dat klinkt echt heel tof Douraque :))

Fijn dat je goed geland bent Purny!
Lijkt me trouwens ook niks als er iemand flauwvalt Ö Gewoon ook van angst of?
Damn zou wat zijn voor mn huisgenootje, veel turbulentie :+ Die krimpt al helemaal in elkaar bij opstijgen en dalen :+ Dat vliegtuig vanavond maakte allemaal vreemde geluiden en dan zie je dr echt gelijk helemaal panisch rondkijken _O-
Wel beter ook dat je wel gewoon naar huis kon komen ondanks de storm (:

Waauw, de horror nights in Universal waren echt AMAZING <3 Zoooo mooi gemaakt alles :)) En alle huizen gehaald, yay. :D Ik zou zo volgend weekend weer gaan als het kon :)) Zaterdag ook nog naar disney geweest, nouja dat vind ik altijd leuk _O- Die vuurwerkshow blijft ook altijd zo mooi <3

&GEEZ, Taxichauffeurs denken soms echt dat je een idioot bent als je een andere taal praat..
Vanavond kwamen ik en een huisgenootje dus thuis van Orlando op Ft. Lauderdale (kwartiertje van ons huisje af) dus wij taxi laten komen, stappen we in, eerst al 5 minuten bezig die man uit te leggen waar we naartoe moesten, echt hoor die zat ons dik voor de gek te houden. Zeg niet dat mn engels top is, maar toch zeker prima te begrijpen maar die gast maakte er steeds compleet andere dingen van, voor eventjes oké maar na 5 minuten was ik er toch echt goed klaar mee.. op een briefje geschreven en gezegd van hier naar toe en zo snel mogelijk (meter was inmiddels natuurlijk al goed opgelopen) Nou, meneer ging eindelijk rijden, rijden we de airport af wil ie ergens afslaan waar ie helemaal niet af moest slaan dus ik een opmerking maken van wat ga je doen.. jaa is daar en daar afgesloten kan ik niet langs blabla, uhm, nee daar is het niet afgesloten dus gewoon rechtdoor. (Hij wilde gewoon een rondje gaan rijden) en gewoon blijven proberen he.. heb gewoon GPS zitten spelen in die taxi om 'm gewoon normaal te laten rijden zonder dat ie allemaal omweggetjes maakte -.- Die mensen denken echt dat je gek bent.. dit had je in de eerste week makkelijk kunnen doen maar inmiddels weet ik beter :')

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:08

Haha een Backstreet Boy Cruise? Wat grappig haha! Hoevee dagen duurde die cruise? En heb je dan echt elke dag een speciaal programma?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 09:11

Kinkt alsof je een geweldige reis hebt Douraque!! Geniet er nog even van.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:46

Ik denk ook dat angst meegespeeld heeft. Het was ook geen rustige vlucht. Vond het wel heel gaaf om naar het licht toe te vliegen en die 777-300, wat een prachttoestel was dat zeg!
Jammer was wel dat er op de heenreis zo hard met mijn koffer gegooid was dat mijn hendel totaal niet meer omhoog kon, met gevolg dat ik een onbruikbare koffer had. Krijg wel het aankoopbedrag terug op mijn rekening van KLM, dus topservice!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:12

Dat is dan wel netjes. Goeie service.
Er zijn geen ongelukken gebeurd vliegtuigen door de storm. Dus piloten weten er dus goed raad mee. Hoe was de landing bij jou Purny? Turbulentie onderweg is inderdaad gewoon erg vervelend.

Edit: hier een linkje naar een filmpje van landende vliegtuigen hoor. Respect voor de piloten hoor.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:56

Britt90 schreef:
Haha een Backstreet Boy Cruise? Wat grappig haha! Hoevee dagen duurde die cruise? En heb je dan echt elke dag een speciaal programma?

We zijn vrijdag om 12:00 aan boord gegaan en maandag om 10:00 van boord. En ja, elke dag is een speciaal programma. Vrijdag hadden we de sail away party om 15:00, dan eten en om middernacht een neon feest. Zaterdag ochtend gingen er vroeg naar Half Moon Cay waar we s'middags een beach party hadden, s'avonds een concert en om middernacht een Halloween party alsook Nick die zijn individu ding deed (dj'en om 2:30). Zondag bleven we op zee waar we s'ochtends met ze op de foto gingen, en elke bsb zijn eigen ding deed: Brian met zijn vrouw hun kledinglijn showen, howie een mini concert icm cocktails, Kevin ook een mini concert en daarna nog met alle 5 een q&a; s'avonds een concert voor de andere groep (waren in 2 groepen verdeeld) en om middernacht een bachorette party waarbij de jongens verkleed waren als chippendales

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:00

Haha mijn BSB tijdperk is wel voorbij, maar dit klinkt wel erg grappig en leuk :D Heb je geen foto's?? :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:02

xNavatu, dat herken ik van afgelopen weekend. Die eikel zat gewoon omwegen te nemen.
Ik heb m'n telefoon met maps erbij gezet en gezegd dat ie nu moest ophouden met kloten en naar mij moest luisteren.

Wij hadden dus ook een dikkere taxi rekening. :\

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:03

mbkaatje schreef:
Hoe was de landing bij jou Purny? Turbulentie onderweg is inderdaad gewoon erg vervelend.

Het was een vrij harde landing, maar dat is logisch. en iedereen ging klappen toen we op de grond waren aangeland. Ik moest gelijk aan Najib Amhali denken....

http://www.youtube.com/watch?v=7zbE_HSRGrU

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:05

Douraque schreef:
Britt90 schreef:

We zijn vrijdag om 12:00 aan boord gegaan en maandag om 10:00 van boord. En ja, elke dag is een speciaal programma. Vrijdag hadden we de sail away party om 15:00, dan eten en om middernacht een neon feest. Zaterdag ochtend gingen er vroeg naar Half Moon Cay waar we s'middags een beach party hadden, s'avonds een concert en om middernacht een Halloween party alsook Nick die zijn individu ding deed (dj'en om 2:30). Zondag bleven we op zee waar we s'ochtends met ze op de foto gingen, en elke bsb zijn eigen ding deed: Brian met zijn vrouw hun kledinglijn showen, howie een mini concert icm cocktails, Kevin ook een mini concert en daarna nog met alle 5 een q&a; s'avonds een concert voor de andere groep (waren in 2 groepen verdeeld) en om middernacht een bachorette party waarbij de jongens verkleed waren als chippendales

Ben nooit fan geweest, maar dit klinkt wel super.
Bleven jullie daar in de buurt varen, of heeft de cruise ook nog ergens aangelegd?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:12

Ik en mijn moeder zijn die hard fans zoals alle 2000 vrouwen (en enkele mannen) op de boot. Het was ook leuk dat ze hun concert gaven met de nummers van hun nieuwe album.

We zij echt gaan varen, wij zijn zaterdag voor een beach party naar Half Moon Cay geweest. Dat is een privé eiland waarvan ze gebruik hebben gemaakt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:15

Klinkt erg gaaf!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:42

Mijn groepsfoto met de jongens, ben het tweede meisje van rechts

Afbeelding

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:43

Briljant!!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:14

Hahahah fantastisch! :D

Nou mijn USA plannen vallen in duigen waarschijnlijk :') Mn broer en schoonzus komen alweer sneller dan gepland terug naar NL (Canada viel toch tegen), dus dan kan ik er niet heen. :\

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 23:17

Dat zijn nog eens leuke kapiteins! :+