Wil vooral winkelen en wat musea zien. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil vooral winkelen en wat musea zien.
Yanouuu schreef:Musea misschien? Ik heb niks van tevoren gepland haha, was ook van plan zo veel mogelijk de metro te nemen en zo min mogelijk te lopenWil vooral winkelen en wat musea zien.
Ik hou ook niet van 'traditionele' musea, maar het Tate Modern, British Museum en National History Museum vind ik wel leuk 
paddington schreef:Wij zitten de laatste jaren steeds in Hotel Montana Excel.
Erg basic Hotel met kleine kamers maar voor 25 pond per nacht pp incl. engels ontbijtis het goed genoeg voor ons.
Het hotel ligt op een paar keer struikelen bij Kings Cross vandaan en je bent zo in de stad met de bus of metro.
Nemen een Londen Pass voor 3 dagen, dat kan wel uit met alles wat we willen zien en doen. Mams wilde ook de travel optie nemen, maar dat is zoveel duurder dan gewoon een Oyster Card.
komen woensdag half 10 aan op Londen Stansted, dan dus richting hotel koffers dumpen en dan Londen in
Kaart halen, rond wandelen en dan 3 volle dagen kaart gebruiken en zondagochtend weer richting NL.
ik heb altijd een bepaalde winkels waar ik graag kom