vandaaag over ene week

heb er echt heel veel zin in

maar ik ga wel ff een planning maken

Starbucks-London Eye-Buckinham-Musical-Northanger Abbey etc etc etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Polaris schreef:Ik heb een kamer toegewezen gekregen
Het is in de nieuwe gebouwen van Docklands, dus ik hoop dat het allemaal dan nog niet zo krakkemikkig is.
Lees wel ineens dat ik zelf bestek, servies en pannen mee moet nemen
Daar gaat mijn bagageruimte!
Celiien schreef:Weten jullie hoe (volgens m'n m oeder) die hele grote speelgoed winkel met 5/8 verdiepingen vol speelgoed heet?
hier wil mn moeder graag heen maar weet de naam niet meer..is dat idd. Hamleys (daar kom ik op uit met Google? )
xx
Leonie schreef:Voor de UEL-gangers: zouden jullie misschien willen zeggen waarom jullie precies daar naartoe gaan en niet naar een andere universiteit in de U.K.?
Polaris schreef:Leonie schreef:Voor de UEL-gangers: zouden jullie misschien willen zeggen waarom jullie precies daar naartoe gaan en niet naar een andere universiteit in de U.K.?
Ik heb voor UEL gekozen, omdat je daar op de campus kunt wonen.
Dat leek me echt super, want dan zit je lekker met mensen van dezelfde uni in een huis,
en het scheelt ook nog eens 200 euro per maand aan huur (al was dat niet de hoofdreden, want om het geld moet je het niet laten, is mij verteld)
Ook de vakken daar (law) spreken me wel aan.
Het is niet de hoogst aangeschreven uni in Londen, maar ik ga vooral voor de ervaring, minder voor mijn cv.
Denicee_x schreef:In london kan ik ook de topshop aanraden! op oxford street (als ik het goed heb) H&M achtige winkel alleen dan 10 x leuker & 10000 x zo groot
(topshop.com)