Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZusJacobs schreef:Ik zit er over na te denken voor een aantal maanden (3 tot 6) te werken/wonen in Canada/Amerika, maar nu lees ik van alles over te laat zijn met visums aanvragen, wat voor een visum je beter moet hebben, werkplekken etc. Ik wil dit echt doen om meer te zien, en doe het niet voor het geld maar voor de ervaring en de plaats(en). Dus een soort werkvakantie zonder inkomsten (met paarden). Begin juli wordt ik 18 en wil een beetje van alle seizoenen iets, dus eind zomer tot begin voorjaar. Maar waar moet ik beginnen? Als iemand mij hier over een beetje wijzer kan maken alvast bedankt!
HippoLogic schreef:Jaaaaa. Eindelijk: wij wonen ook in Canada. Vanccouver, BC. Het is hier heerlijk, de zon schijnt en uit de wind is het echt warm. Er zit nog een kleine frisse 'byte' uit de bergen in de lucht. De lucht is hier trouwens heerlijk schoon.
yarrah schreef:HippoLogic schreef:Jaaaaa. Eindelijk: wij wonen ook in Canada. Vanccouver, BC. Het is hier heerlijk, de zon schijnt en uit de wind is het echt warm. Er zit nog een kleine frisse 'byte' uit de bergen in de lucht. De lucht is hier trouwens heerlijk schoon.
Hoog zomer is dat een heel ander verhaal, dan zie de smog als een dikke grijs/bruine wolk boven de stad hangen.....
Nog een paar weken en dan zie in Vancouver en Calgary ook weer....... heerlijk.