Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prairy schreef:Fijn dat je goede oppas hebt voor een paar dagen
Tinka schreef:Ja gezellig, ik hoop dat het goed weer is om paard te rijden.
balance schreef:Na regen… enzovoort. Rotweek gevolgd door allemaal goede dingen.
Ik vind Yoda op het filmpje super in haar vacht zitten
Prairy schreef:Sommige mensen hebben gewoon Murphy in de rugzak zitten lijkt het wel. Fijn dat ze een paar dagen op adem kunnen komen bij jullie!
Mijn oppas van afgelopen keer en die nu in september ook terug komt heeft ook niet echt geld om weg te gaan, en haar kat is laatst ingeslapen, dus die komt dan bij mij 'kattenliefde tanken'. En ik leg wat geld neer dat ze ergens kan gaan lunchen omdat ik weet dat ze krap zit. Bij andere oppassen doe ik dat niet.
Wat gezellig dat jullie bij elkaar op bezoek gaan
Monique1963 schreef:Prairy schreef:Sommige mensen hebben gewoon Murphy in de rugzak zitten lijkt het wel. Fijn dat ze een paar dagen op adem kunnen komen bij jullie!
Mijn oppas van afgelopen keer en die nu in september ook terug komt heeft ook niet echt geld om weg te gaan, en haar kat is laatst ingeslapen, dus die komt dan bij mij 'kattenliefde tanken'. En ik leg wat geld neer dat ze ergens kan gaan lunchen omdat ik weet dat ze krap zit. Bij andere oppassen doe ik dat niet.
Wat gezellig dat jullie bij elkaar op bezoek gaan
Ja, precies dat. Het waren 7 slechte jaren voor haar, ik hoop nu dat de vette jaren er voor hun aankomen. En lief dat jij ook mensen op die manier helpt. Wij hebben het hier zo goed dat ik dat graag deel met anderen.
Sintara schreef:Probeer een tijdje er geen eten te geven enzo, wanneer ze er niks te verdedigen heeft aan 'resources' wordt ze er vanzelf makkelijker in.
Maddy had ook echt voernijd in het begin, nu heeft ze het alleen nog als iemand haar wat toe stopt in de schuilstal. Dan moet mel opeens een paar meter afstand houden