). Hallo beperkingen
o ja daarom was ik in de wao terecht gekomen
en bewijst maar weer eens dat ik continue op een dunne lijn balanceer.Een stomme enting en mijn hele systeem raakt uit balans en stort in. En dan mag ik volgende week nog een keer. O joepie
Twijfel want geestelijk keihard nodig om naar frankrijk te vertrekken en een lichaam dat het liefst alleen in een hoekje gaat liggen en niet wil bewegen om bij te trekken.
Nou ja eigenlijk gelukkig de garage heeft de beslissing genomen. De camper krijgen ze vandaag niet gerepareerd voor 1800 omdat het onderdeel toch vervangen moet worden en net een andere maat heeft dan dat ze op voorraad hadden van fiat ducato. Die is nu besteld en komt vanmiddag laat of morgenvroeg binnen.
Dan is er simpelweg met dit lijf nu te weinig fatsoenlijke tijd en rust om heen en weer te gaan. Ook best dan kan ik goed uitrusten tot de volgende ronde medische molen. Alleen geestelijk, tsja daar moet ik even iets op vinden

Het is niet anders, jammer maar dan maar goed gebruik maken van de stop ho halt schreeuw. Sorry lijf
En nog een extra aanvulling voor een mankement wat wat extra nodig had. De combi viel duidelijk nog zwaarder dan alleen de griepprik. Daarvan wordt ik altijd al goed ellendig beroerd. Maar ja niet halen is gegarandeerd meerdere keren gestrekt met griep en dubbele longintsteking in het seizoen. Dat is ook geen optie.
met geen krachtvoer en alleen wat arm ruwvoer. Als paard was ik ook flink afgekeurd voor de sport en alleen nog geschikt voor beperkte lichte recreatie op niet te zware grond ivm met onder andere een chronische beenblessure.
en de keiharde grens kom ik vanzelf tegen altijd weer opnieuw tegen.

en afgelopen zondag oogstfeest in het dorp geweest ook.
Alles wel weer in orde en net terug weer. Riool is stevig gespoeld kennelijk en nu nog wat luchten maar alles ruikt weer zoals het ruiken moet.
en mijn papa wil toch graag mee hoewel echt een stevige jas uitgedaan fysiek wel mee met rollator dit keer en geen klusjes tenzij zittend waren zijn eigen woorden (om meteen daarna te zeggen de bank die weg kan zal ik die klein maken
Dan kan ik me bezighouden met moestuin spitten, eventueel verhoogde bakken maken, grond zaaiklaar maken voor de bloemenveldjes. Ik ga een soort semi permacultuur gebruiken, de verhuisdozen zijn toch afgeschreven. Die kan ik dan nuttig inzetten als afdekker van stukken gras waar de bloemen moeten komen. Hout inkorten voor het stoken kortom ik kan me nog wel bezig houden bij droog en nat weer

je ziet nog net een oogje door het gat kijken.
Ik heb de bakkermevrouw gevraagd of zij eens kan rondvragen of er een bedrijf zit die me ermee kan helpen.
Geen sporen meer vandaag gevonden. Er is ook niks te eten. Wat er staat is afgesloten opgeborgen in metalen kasten waar ze niet bijkomen.
Wordt het te gek ga ik nergens heen of stop ik heel snel en wacht af tot het weer kan. Ik blijf graag heel

) ok ok ok slik
,( hoe uitermate frustrerend dat is dat je kralen voor een tweejarige niet eens baas kunt in een openbare traininzaal waar iedereen je ziet falen)
als ze dan door de afweerders heenwillen treffen ze een snelle dood door stroom. Niet meer a jakkes bah helpt huilie blijven maar hup wat kan ik er tegen doen. Ze kunnen nietbij eten komen, ook kleding zit veilig achter metalen deuren. Mijn kook en gebruiksspullen zitten veilig onbereikbaar. Het idee is inderdaad gatverdamme. Maar ik ben vast niet de enige die ze heeft rondlopen, alleen ik ben er eerlijk over dat ik er een gespot heb. Weg met het taboe open en eerlijkheid geeft ideen en mogelijkheden