Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 13:58

Ik zat vanmorgen al te twijfelen na nog steeds veel teveel pijn, en overduidelijk te snel aangebrand en overprikkeld (een helaas herkenbare reactie als mijn lijf schreeuwt stop ho je bent ver over je grens -O- ). Hallo beperkingen :wave: o ja daarom was ik in de wao terecht gekomen %) en bewijst maar weer eens dat ik continue op een dunne lijn balanceer.

Een stomme enting en mijn hele systeem raakt uit balans en stort in. En dan mag ik volgende week nog een keer. O joepie :\

Twijfel want geestelijk keihard nodig om naar frankrijk te vertrekken en een lichaam dat het liefst alleen in een hoekje gaat liggen en niet wil bewegen om bij te trekken.

Nou ja eigenlijk gelukkig de garage heeft de beslissing genomen. De camper krijgen ze vandaag niet gerepareerd voor 1800 omdat het onderdeel toch vervangen moet worden en net een andere maat heeft dan dat ze op voorraad hadden van fiat ducato. Die is nu besteld en komt vanmiddag laat of morgenvroeg binnen.

Dan is er simpelweg met dit lijf nu te weinig fatsoenlijke tijd en rust om heen en weer te gaan. Ook best dan kan ik goed uitrusten tot de volgende ronde medische molen. Alleen geestelijk, tsja daar moet ik even iets op vinden :')

Het is niet anders, jammer maar dan maar goed gebruik maken van de stop ho halt schreeuw. Sorry lijf Y;(

Tinka

Re: Ook ik vertrek naar Frankrijk, grote sprong in het onbekende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 14:28

Balen dat je niet naar Frankrijk kan. Wat voor enting is het dat je daar zoveel last van hebt?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-23 15:14

Simpele griepprik. :+ En nog een extra aanvulling voor een mankement wat wat extra nodig had. De combi viel duidelijk nog zwaarder dan alleen de griepprik. Daarvan wordt ik altijd al goed ellendig beroerd. Maar ja niet halen is gegarandeerd meerdere keren gestrekt met griep en dubbele longintsteking in het seizoen. Dat is ook geen optie.

Samen met de omslag in weer wat me toch al kwetsbaarder maakt en alle andere toestanden en teveel moeten doen is duidelijk gewoon even te veel voor mijn lijf. Op zich niet zo vreemd natuurlijk maar toch. Vooral de dystrofie meldt zich nu stevig %) en daar valt behalve zware pijnstilling (die vermijd ik waar kan maar blijf ik zo tobben dan moet ik wel en ga ik knock out pijnarm) en helemaal terug naar bankrust met de 3 T (toilet, tafel, telefoon)

Even terug braaf op stalrust met twee keer per dag 5 minuten aan de hand stappen :)) met geen krachtvoer en alleen wat arm ruwvoer. Als paard was ik ook flink afgekeurd voor de sport en alleen nog geschikt voor beperkte lichte recreatie op niet te zware grond ivm met onder andere een chronische beenblessure. :')

Volgende week tweede vaccinatie en weer een herhaal van de extra aanvul. Dat zal tof worden ahum kuch :+ -O-

Niks aan te doen, uithuilen en terug naar af. Story of my life zullen we maar zeggen, ik zoek continue de grens op zodat mijn belastbaarheid beetje bij beetje vergroot wordt. Maar die grens is niet onbeperkt oprekbaar :n en de keiharde grens kom ik vanzelf tegen altijd weer opnieuw tegen. :') dan is het au, sjips en terug in het hok tot het weer is bijgetrokken

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-23 18:36

Misschien kan je Schussler celzouten nummer 4 proberen, kan je nu al mee beginnen en tot 1 a 2 weken na de vaccinatie. Dat schreven ze bij de Silverlinde altijd voor om te ontstoren.
Ik heb de 26e een afspraak voor de griep en corona vaccinatie. Gelukkig meestal niet veel last op een stijve arm en 2 daagjes grieperig na.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-23 19:08

Dat heb ik al eens geprobeerd, erg slecht plan %) ik ben er toen extra beroerd van geworden door een te heftige reactie :+ mijn lijf is duidelijk niet zo gek op stoffen van buitenaf :') bij een homeopaat zelfs een keer is die gestopt omdat wat ik ook moest testen ik er alleen maar beroerder van werd door allergische reacties zelfs Dat was echt niet tof -O- ik ben ook al eens allergisch geworden voor de reguliere allergie medicatie _O-

het komt wel goed, kost even wat tijd alleen.

Voor volgende week een ruime week rust ingepland nu na de vaccinaties. Dan maar wat later naar frankrijk. Even aan mezelf denken hoe graag ik ook wil, hier en daar beginnen wat lichaamsdelen niet meer 100% te werken. Tijd om echt volledig tot stilstand te komen. Lang leve opgenomen programmas, duo lingo, films slapen en nog meer slapen :z

alleen even duimen dan de stroommeneer niet eerder wil beginnen :')

Wel is er nu een plan, gv probeert twee dagen vrij te nemen zodat hij 1,5 week nadat ik daar heen ben ook te komen met een volgepropte bus die we dan kunnen leeghalen. En hopelijk wat vuil kunnen wegbrengen. En wat twee persoons klussen kunnen doen weer. En dan met twee voertuigen in twee dagen terugrijden.

De camper is toch nog niet gerepareerd. -O- Een steckertje van 3 cm krijgen ze niet in de juiste maat gevonden. Fiat wil of heeft niet dus ze zoeken door voor nu.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 00:30

Pittig wel weer :(:)

Oef, hopelijk is het onderdeel te vinden, om de meest onbenullige moet je soms weken / maanden wachten...

Stroommeneer eerder beginnen...hoe groot is die kans...? we hebben het over Frankrijk toch...? :') _O-

ChantalAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 10:42

Nou hopen dat je snel weer de oude bent.
Hou er trouwens rekening mee dat je in november all season of winterbanden moet hebben.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 11:27

Heb ik op beide voertuigen zitten

ChantalAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:25

Dan komt het wel goed.
Jammer dat je later komt.
Aankomend weekend is er een landbouwbeurs in Poussay.. 8 hectare groot. Gratis entree. Alleen parkeren kost geld

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 14:09

Ik weet het, ik had het op het programma staan ook ;( en afgelopen zondag oogstfeest in het dorp geweest ook. -O- maar ja geen keuze. Als een toch wel belangrijk onderdeel van je lijf niet helemaal wil wat ik wil, nog los van de extra pijn is deelnemen aan het verkeer gewoon geen goed idee. Mijn rechterarm leidt een beetje een eigen leven op dit moment, en de andere kant is de sturing ook niet helemaal top. En twee goed werkende armen is toch wel een must met autorijden. :+

Lang geleden wel, maar gezien afgelopen 14 maanden de continue stress en chaos zijn echt een slijtageslag geweest en eigenlijk was het ook wachten op de keiharde stop ho. Die heeft zich dus nu wel gemeld, :') voor mij wel een bekende periode helaas, nu volgeduwd met prednison (gelukkig in tablet vorm ipv infuus) en het gaat heel rap de goede kant op gelukkig.

Ik moet de rust nu gewoon nemen, al was rustig opstarten vanmorgen geen mogelijkheid. Bed uit gebonkt door de brandweer ivm een onbekende nare stof in het riool. Mijn longen stonden eenmaal buiten ook meteen im de fik dus ik kon naar de huisarts voor check en even niet in de straat zijn. Maar een rondje rivier gedaan met de gewone auto van gv(camper niet rijdbaar helaas ivm een gedemonteerd stuur) en een mok thee gedronken en wat noga gekocht :P Alles wel weer in orde en net terug weer. Riool is stevig gespoeld kennelijk en nu nog wat luchten maar alles ruikt weer zoals het ruiken moet.

De camper is vandaag poging drie van de garage. Weer andere steckertjes besteld in de hoop dat er nu wel een passend exemplaar bijzit. Als dit weer een vergeefse bestelling is wordt het een bypass. Anders is de laatste optie een complete nieuwe kabelboom en een stuk van het stuurhuis vervangen ivm de contra stecker. Een peperdure reparatie die een stuk goedkoper kan door een eenvoudige bypass van de aarddraad.

Maar gv heeft de vrij gekregen *\o/* en mijn papa wil toch graag mee hoewel echt een stevige jas uitgedaan fysiek wel mee met rollator dit keer en geen klusjes tenzij zittend waren zijn eigen woorden (om meteen daarna te zeggen de bank die weg kan zal ik die klein maken _O- nope dus) de twee mannen gaan dan in de middag aanrijden en komen weer in de avond aan dan met een volgestampte bus. Hopelijk kunnen we die maandag dan grof vuil wegbrengen. Dat zal schuur en garage een stuk leger en bruikbaarder maken, *\o/*

En nu gewoon me vervelen, de rust nemen, voorzichtigaan dingen klaarzetten en bus gaan volstapelen de komende 2 weken.

Ik bedacht me vannacht dat ik binnenkort een periode niet hoef te maaien. :D Dan kan ik me bezighouden met moestuin spitten, eventueel verhoogde bakken maken, grond zaaiklaar maken voor de bloemenveldjes. Ik ga een soort semi permacultuur gebruiken, de verhuisdozen zijn toch afgeschreven. Die kan ik dan nuttig inzetten als afdekker van stukken gras waar de bloemen moeten komen. Hout inkorten voor het stoken kortom ik kan me nog wel bezig houden bij droog en nat weer :))

Wat betreft de banden ik rijdt eigenlijk al jaren continue op winterbanden (bus, camper, kleine motor en ook de scooter krijgt winterbanden binnenkort). Die hebben gewoon beter profiel bij natte of zanderige en modderige omstandigheden. De mindere remweg bij boven de 30 graden en de iets hogere slijtage neem ik voor lief wel. In de zomer heb ik zo vaak profijt gehad van het betere profiel. Daar waar anderen weggesleept moesten worden kwam ik gewoon weg

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-23 12:17

Sjips mailtje van de burgemeester. Met opnemen van de meterstand is er een lek geconstateerd. Goddank voor de watermeter maar vergt wel een beste reparatie begrijp ik. Alleen kan ik er niet bijzijn. Hopelijk redden ze zichzelf. De kelder is open en mochten ze binnen moeten zijn de overbuurvrouw heeft de sleutel. Voor dit soort dingen sluit ik dus het water af als ik wegga.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-23 20:30

Zo prikronde twee gedaan. Nu hopen dat ik daar niet zo beroerd van wordt.

De camper lichten zijn eindelijk weer klaar. Morgen of zaterdag gaat de camper naar dokter nummer twee voor nieuwe luiksluiting. En ik ben nu al langzaam aan weer aan het klaarzetten. Ik ben echt toe aan vitamine F

En toch nog wat aanvulling aan mijn eetplant voorraad en wat kleur brengen. Bij een laten we een kerstshow gaan bezoeken op de terugweg. Ah bijna bloeiende camelias voor een ok prijs. Die kunnen mooi wat winterkleur en groen brengen in mijn achtertuin. Toen oh wacht even familie van de theeplant ah ja die wilde ik ook nog een keer aanschaffen. :)*

dus er komen een aantal theeplanten deze kant op die bestand zijn tegen koude ook. Kan ik mijn eigen echte thee maken naast de kruiden die ik al heb staan. :D en ik ga poging doen eigen avocado plant te kweken uit pit. :))

Ik heb best wat te planten als ik erheen ga, en de deur die op maat is gemaakt voor voor in de schuur schijnt klaar te zijn ook. Ik ben benieuwd , die pikken we van de week op

O ja en ik ben van mijn principe afgestapt :+ ik ben geen kerstverlichting buiten mens maar om de boel toch een beetje op te leuken struikelden we over een verlichting die op timer werkt en vanuit de schuur aan kan. Er komt dus een 140 cm lichtdinges voor mijn denk ik schuurdeur. Kan ik mooi verzwaren met wat granietblokken. En ik kwam een lamp voor binnen tegen. Officieel wel kerst maar dimbaar en timer als ik zou willen voor in de woonkamer boven de bank tot daar de bovenverdieping is gedaan.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 18:39

In mijn ervaring van avocado plant kweken: pit ergens in stoppen en na een half jaar of jaar denken, wasda voor plant? Oh een avocado :+

Ze kunnen niet tegen kou helaas, ook uit ervaring.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-23 18:56

Ik wil drie dingen doen. Een gewoon in de grond stoppen buiten in een pot, twee een beetje in een waterglas hangen en een binnen in een pot doen.

De camper is al voorzien van nieuwe dakraam haakjes. En ik voel me al iets minder ellendig dan vanmorgen. Mogelijk veranderen mijn plannen daardoor iets. Even twee dingen overleggen dan. Dan wordt het mogelijk een iets kortere heen en weer, even in nl en dan langer heen en met drie terug. Dan kan ik bij de watermeter reparatie zijn komende week

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 12:52

Prairy schreef:
In mijn ervaring van avocado plant kweken: pit ergens in stoppen en na een half jaar of jaar denken, wasda voor plant? Oh een avocado :+

Ze kunnen niet tegen kou helaas, ook uit ervaring.

Hier heeft een pit of plant de winter overleefd en ineens had ik in het voorjaar wat staan, oh, dat is een avocado, ik had de pitten in de tuin gegooid.
Nu staat de plant binnen en kijk ik of die verder wil groeien.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 08:39

Ik ga het merken wat er van komt met de pitten

Wel kort in fr nu. Water meter moest vervangen worden dat zou vandaag of donderdag zijn het werd gisteren eind van de middag na mijn middagdutje ik moet wel vandaag hard aan het werk alle planten moeten de grond in. Het wordt woest weer. Omdat ik vrijdag middag in nl moet zijn zal ik morgen moeten vertrekken weer dat kan nu wel. Door de fikse wind zal ik niet veel kunnen rijden ga ik vanuit

Ik was zondag bijna in een keer hier. 35 km ervoor ging fysiek het licht uit bij me van vermoeidheid toen maar gaan slapen en gister ochtend boodschappen gedaan en gistermiddag geslapen. Toen had ik water nodig en bleek er bij uit de kraan te komen. Toen ik naar buiten stapte stond net de monteur op de stoep die me niet verwacht had hihi. Wat bleek de lek was zo groot dat ze bij de stoep de boel hadden dichtgezet. Ik had dus geen water gehad als ik eerder was geweest. Maar het is alweer dicht en nieuw

Drie minder toffe dingen .mijn oude fikje red in een keer rijden duidelijk niet meer. Daar moet ik rekening mee houden

Vliegende nou ja kruipende mieren in de woonkamer ik blijf stofzuigen. Vandaag een kast verplaatsen om te zien waar ze vandaan komen geen idee nu nog

En een andere inloper in de keuken die ik betrapte, foto volgt. Brrr getverderrie. Achter de alkoof van de water aan en afvoer geen idee hoe ze daar inkomen dadelijk checken of ze boven een ingang hebben. De schuur is het niet. Ik.zal blij zijn met de septic tank. Dan is de riool weg afgesloten.

Er valt niks te halen kwa eten. Blijf dan buiten. In nl een paar electrische vallen kopen en neerzetten als ik er ben geen idee waar ik ze daarna laat als het er meer blijken te zijn brr bah bah.de huidige verse doorvoer zit vol purschuim nu

En ik zal moeten stofzuigen vliegende mieren in de woonkamer geen idee waar die vandaan komen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 09:58

De inloper gisteravond, %) goddank geen nieuwe sporen gevonden en ook de mieren lijken weg. Duimen dat dat zo blijft.

Afbeelding

En de rivier staat erg hoog

Afbeelding

Afbeelding

En veel gratis flitslicht buiten. Er staat een enorme radarcontrole bak op de stoep. Die draait goede omzet. Maar het scheelt al enorm kwa snelheid. Hopelijk staat hij er nog even

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 10:47

Ik weet niet waar ik naar kijk op de foto van de inloper. Heb je muizen gespot?

Ik vind het erg leuk om je topic te volgen. Meestal reageer ik niet zoveel.
Maar ik zou ooit ook graag richting Frankrijk verkassen.
Heb jij er al over nagedacht wat/hoe je het gaat doen als je niet meer heen en weer kunt rijden? Is het dan de bedoeling dat je helemaal in Frankrijk gaat settelen? En dan alleen of met gv?

Misschien heb je het al een keer verteld hoor en is het bij mij niet blijven hangen.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 11:32

er is storm aan ontwikkelen nu, windstoten meer dan 130 km/pu verwacht, dat red je campertje niet.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 11:59

Een vieze rat brrrrr %) _-:( je ziet nog net een oogje door het gat kijken.

muizen kan ik nog wel aan maar ratten. :r Ik heb de bakkermevrouw gevraagd of zij eens kan rondvragen of er een bedrijf zit die me ermee kan helpen.

Dat is het nadeel van landelijk gebied en een koeienstal in de buurt en een woning die heel lang leeg heeft gestaan. Dit is de eerste sinds februari of zo die ik spot. Daarvoor eigenlijk vooral oude sporen. De werende maatregelen werken wel. Maar ik zag dat een van de aparaten het begeven had. Daarvoor heb ik het bedrijf over garantie gebeld, en bij een ander bedrijf vergelijkbare extra besteld sinds ik die dingen heb is er geen ongedierte meer gespot. Die hebben naast drie soorten ultrasoon geluid en hoorbare herrie ook een puls door de stroomleidingen heen. Die gaan de volgende keer weer mee en geinstalleerd.

En een rat dat is er een teveel. -:(- Geen sporen meer vandaag gevonden. Er is ook niks te eten. Wat er staat is afgesloten opgeborgen in metalen kasten waar ze niet bijkomen. :n Er was gesleept met een stuk zeep zag ik.

De storm weet ik, voor hier is het tot 80 per uur vlagen. Maar dat is voor de hele grote regio en duitsland ook. En dat gaat door tot pakweg zaterdag/zondag. Dan ga ik liever kleine stukjes per keer verplaatsen. Ik moest hierheen voor de watermeter. En ik moet ook weer terug ivm een paar afspraken in nederland. Dan maar heel kalm aan rijden en luwe boomarme plekken zoeken om te slapen. Ik kijk gewoon wat kan en wat veilig is. :j Wordt het te gek ga ik nergens heen of stop ik heel snel en wacht af tot het weer kan. Ik blijf graag heel

We hebben erger gehad een keer vlak na oud en nieuw, toen hebben we twee dagen moeten uitzitten op een verlaten camperplaats met 120/130 per uur continue door.

Voor nu kijk ik per keer wanneer ik zin tijd en gelegenheid heb om te gaan. Ik heb nu ook stevig rekening te houden met mijn oude fikje. Het hangt ook van haar af hoe lang ik ga en hoe lang ik erover doe. Mijn insteek is wel ooit te blijven plakken hier maar geen idee wat de toekomst brengt, voor hetzelfde geld moet ik hier verkopen om fysieke redenen.

Gv moet voorlopig nog een hele tijd werken als ze de pensioenleeftijd blijven opschuiven, dat hij dat fysiek niet gaat halen in deze baan is wel duidelijk (voorheen viel dit onder de zeer zware beroepen en vervroegd pensioen met 56/58 -O- ) maar tot nu toe worden ze uitgefaseerd naar lichter werk en dagdienst. Maar helaas voor hem er zijn een paar collegas die net iets ouder zijn en die gaan daarin voor.

Of hij stopt vroegtijdig na voldoende sparen en verkoopvan zijn huis. Of zoekt hier werk, hij is in ieder geval keihard frans aan het leren. :j of we hebben geen toekomst samen wat natuurlijk ook nog kan -O- al hoop ik dat dat natuurlijk niet gebeurd.

Kortom er is een plan met dun potloodlijn maar geen idee wat de toekomst gaat brengen. Ervaring leert dat planning meestal de mist in gaat.

Wat fotos en meer

Vanmorgen gebruik gemaakt van droog weer. De planten in de volle grond staan en de was droogt alweer. Vandaag alleen nog de planten op het worteldoek stuk te doen, een ingang opzoeken en blokkeren en wat huishoudelijke klusjes. Nu eerst rust met stuk melkvrije appeltaart :Y)

En wat fotos

Ik vond deze enorme dame/heer. <3

Afbeelding

Afbeelding

Mijn theestruiken bloeien

Afbeelding

Afbeelding

Frambozen fruitbomen en meer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En trouwe hulp uiteraard

Afbeelding

Afbeelding

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:28

Een stoere dame ben jij! Veilige reis gewenst.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 12:36

Voorlopig zit ik nog met de pootjes oog bij de pelletkachel met een beker thee en een snurkende hond naast me op haar kussen. Eigenlijk moed te verzamelen om de laatste rest planten te planten, dan douchen en hoef ik niks meer fysiek te doen vandaag.

En stoer, mwa ik zie het vooral ik zal wel moeten en heb weinig keuze. Als je je huis in nl niet meer kunt betalen, permanent samenwonen gewoon geen optie is :n en continue met de camper op pad of een vakantie huis met alle risico van dien en al mijn eigen spullen moeten wegdoen was ook geen optie. Dan was dit de beste keuze van allemaal.

Wanneer ben je stoer? Als je buiten de standaard kaders durft te kijken? Of een groot voertuig rijdt? Een voordeel ik ben gek op autorijden :j. Mijn eerste ervaring was een gesloopte uitgeklede eend op eigen terrein, en schakelen in de jaguar van mijn papa. En met hooien werd ik op de tractor gezet (een oude kleine massi) vroeg ivm te klein om de balen te stapelen.

Mijn eerste echte baan bij een boer, ah jij hebt wel eens tractor gereden, mooi hier zijn de sleutels daar staat de tractor (een enorm ding met cabine en robeugels en aanangwagen met aardbeibakken :oo ) ok ok ok slik :+ daar gaan we dan *\%/*

En ik heb een tijd besteld schiphol vervoer gedaan in regio onder groesbeek tot het gooi. Heel wat km gedraaid met een personenbus of de luxe mercedes station van de baas.

Ben je dan stoer? Ik vind van niet maar kennelijk vinden anderen dat wel :o

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 12:40

Ik vind het vooral gewoon goed van je, dat je niet bent gaan hangen in een slachtoffer rol zoals velen doen, maar bent gaan kijken van, ok, dit gaat niet werken. Wat zijn er voor andere opties, en dat je dat dan ook bent gaan doen ipv zitten sippen en klagen (alleen maar klagen ipv er iets aan doen dus). Klagen kan natuurlijk best, maar met alleen klagen kom je nergens. Ik vind het dus heel stoer dat je stappen gezet hebt om wel iets aan een situatie te doen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-23 12:49

A op die manier
Dat is deels aard van het beestje. Deels er keihard ingestampt met revalidatie. Daar mocht je dipdagen hebben :j maar tegelijkertijd kreeg je een schop onder je achterste om alternatieven te bedenken en te testen,

Als je motoriek van je hand niet meewerkt van hersens naar hand maar je lang hebt getafeltennist dan gaan we van hand naar hersens trainen, gewoon maf een simpele kraal op een stokje duwen lukte echt niet |( ,( hoe uitermate frustrerend dat is dat je kralen voor een tweejarige niet eens baas kunt in een openbare traininzaal waar iedereen je ziet falen)

een tafeltennisbatje in mijn hand en een balletje en dat kon ik gewoon hooghouden. En daardoor herinnerde mijn hersens zich weer van a ja daar zit een hand.

Idem lopen, hoe vaak ik niet op mijn bek ben gegaan in de looprekken -O- een soort van stap plat op mijn snuit maar door steeds opnieuw proberen, andere manier ben ik waar ik ben.
En ja afgelopen dagen/weken waren prut geestelijk en lichamelijk, ik zat er echt volledig doorheen. |( Maar nu na goede slaap weer ok kijk vooruit en kijk wat wel gaat.

Die rat is uitermate k u t maar de volgende keer weet ik dat ik heel wat meesleep wat ze niet zo fijn vinden, inclusief wat electrocutie vallen voor als ik er ben }> als ze dan door de afweerders heenwillen treffen ze een snelle dood door stroom. Niet meer a jakkes bah helpt huilie blijven maar hup wat kan ik er tegen doen. Ze kunnen nietbij eten komen, ook kleding zit veilig achter metalen deuren. Mijn kook en gebruiksspullen zitten veilig onbereikbaar. Het idee is inderdaad gatverdamme. Maar ik ben vast niet de enige die ze heeft rondlopen, alleen ik ben er eerlijk over dat ik er een gespot heb. Weg met het taboe open en eerlijkheid geeft ideen en mogelijkheden

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 13:01

Il zie nu trouwens nog wat fotos, ik vind die rode pluim plant echt geweldig :') duimpje omhoog ofzo. Als je daar wat zaad van hebt wil ik daar wel wat van :D