de Taron is echt veruit mijn favoriete achtbaan (sorry Baron), dus echt mega zin in.Willen dit jaar ook eindelijk eens een keer naar Movie Park met ons Efteling abonnement.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
de Taron is echt veruit mijn favoriete achtbaan (sorry Baron), dus echt mega zin in.Douce schreef:De E van Efteling
theadora99 schreef:Wij gaan vandaag naar toverland (ik weet het, wat een verraad), daar is de eerste achtbaan vanaf 90. Hij is nu +/- 96/97cm, hij wil zo graag maar wil eigenlijk eerst even checken of hij het wel echt leuk vindt
Toverland is ook leuk! Ik vind het daar vooral leuk dat de wachttijden veel minder oplopen.
Toos de trein is een mooie test. De Max en Moritz is wel een klasse heftiger maar Toos geeft al wel een goed beeld. Wel meer omhoog en omlaag wat Max en Moritz natuurlijk minder heeft.
Hier is de oudste 1.20 m alleen die krijg ik nog nergens anders in dan in de Max en Moritz.
Baal zo hard dat ze pas vanaf 1.30 zelfstandig in de Max en Moritz mogen, nu mag ik wel gebruik maken van de kinderswitch maar de jongste durf ik nog niet achter te laten, die is nog geen 3. Wel al 1.02 met schoenen aan.
xPabloBokt schreef:Wij gaan ook vreemd volgende week, gaan naar Phantasialandde Taron is echt veruit mijn favoriete achtbaan (sorry Baron), dus echt mega zin in.
Willen dit jaar ook eindelijk eens een keer naar Movie Park met ons Efteling abonnement.
. Dat telt wel als een volledig bezoek.
Ze maken een groepsfoto en een foto on stage tijdens de show. Die foto was bij onze dochter mislukt en als vervanging maken ze dan back stage nog een foto in een andere outfit.cobiie schreef:Ik ben benieuwd hoeveel extra overlast er in de wijken gaan komen vanaf half juni.

Ghostattack schreef:De reacties op de nieuwsberichten op social media zijn ook niet mals
, sommige reacties zijn ronduit kinderachtig....
cobiie schreef:Ik ben benieuwd hoeveel extra overlast er in de wijken gaan komen vanaf half juni.
Onze dochter heeft afgelopen weekend voor het eerst meegelopen met de Caro show. Kinderen van 7 t/m 10 jaar kan je daarvoor opgeven.
Ze vond het hartstikke leuk en gezellig.
Ze waren met 13 kinderen.
Mogen back stage natuurlijk kijken, oefenen on stage en gezamenlijk pizza eten.Ze maken een groepsfoto en een foto on stage tijdens de show. Die foto was bij onze dochter mislukt en als vervanging maken ze dan back stage nog een foto in een andere outfit.
Als ouders krijg je 2 gratis toegangskaarten voor de show en 2 gratis parkeerkaarten die tot het einde van het jaar geldig zijn.
Iedere 3 maanden mag een kind meedoen. Voor bijna alle kinderen die die avond meededen was het niet de eerste keer, dus veel kinderen vinden het leuk genoeg om vaker te doen. Ik hoorde er 1 zeggen dat het haar 7de keer was.
Foaly schreef:Niels Kooyman had er gister al een video over gemaakt, die zat echt stevig te balen
. Ook om de reacties online trouwens. Nederland op z'n smalst om boos te worden omdat er betaald moet worden voor een dienst waar wel gebruik van wordt gemaakt. theadora99 schreef:Ja ben heel benieuwd!
Ik vind het zo vreemd dat ze in de Python, vliegende Hollander en alles mogen (alleen!) met 1.20, maar niet in de Max en moritz
want zonder parkeer had ik het niet gedaan.