Iriscope schreef:Onbepertkt doen ze volgens mij niet in ZA, maar als je 5GB aanschaft kost je dat heel weinig en daar heb je echt meer dan genoeg aan. Als je WA wilt bellen kan je dat natuurljik ook via de WiFi van de lodge doen, dan gebruik je je data enkel voor onderweg.
Weten hoeveel je over hebt is heel simpel, *100# en het staat op je scherm, of wat de code ook is ( dat vertellen ze je bij Vodacom wel)
Ik snap je punt wat betreft de auto maar wil je toch zeker aanraden om ook zelf te rijden in t Kruger/Pilanesberg. Juist daar kan je veel geld mee besparen. Daarbij is het veeeel gaver als je zelf een dier vindt EN weten rangers ook niet altijd waar ze de dieren kunnen vinden, die lopen nu eenmaal.
Ik moet eerlijk zeggen dat wij op selfdrives veel meer zien dan met rangers.
Als laatste scheelt het je een bak geld, ik weet niet wat de kosten voor een gamedrive zijn in die parken, ik gok rond de R900. Wil je s' morgens en 's avonds een drive, dan ben je 100 euro kwijt voor die dag. Als je zelf rijdt is het enkel toegang voor het park en een beetje aan benzine. Wellicht is dat iets om mee te nemen in je afwegingen. Het Kruger heeft ook veel asfalt, dus kan je eventueel met een lagere auto ook wel doen. Je kunt dan altijd besluiten om 1 vd dagen met een gamedrive mee te gaan.
In Nederland heb ik 40gb per maand en dat gaat op. Maarja dan kijk ik idd ook wel filmpjes en soms een aflevering van iets.
In Pilanesberg R750 inderdaad. Kruger heb ik nog niet eens gekeken naar game drives. MMaar ik dacht te begrijpen dat je het Kruger park ook wel redt met een k u t autootje dus dat wilde ik gewoon gaan proberen. Heb inmiddels al bevestiging dat ik het sowieso tot Underberg ook gewoon red met kleine auto en vanaf daar naar Semonkong lodge ook zeggen zij.
Ik vind het trouwens ook gewoon lekker om soms even aan het handje genomen te worden met zo’n game drive. Ik ben al helemaal alleen 3 weken dus als ik dan onder betrouwbare mensen ben die de leiding nemen is dat ook een soort rustpunt