Wat leuk dat je specifiek naar Detroit bent geweest! Is (lijkt mij) toch niet echt de typische stad waar mensen in de eerste instantie voor kiezen als ze op vakantie gaan naar Amerika
Ik ben 10 jaar geleden in Detroit geweest toen het nog "oké" ging met de stad, maar toen vond ik het ook al niet in zo'n geweldige staat. Maar ik vind het wel naar om te zien hoe erg het is geworden...
Zeker! De reis kost genoeg Ik heb alle (alle? alle!) recensies gelezen en die zijn allemaal heel erg positief. Ook het feit dat je geen rondje maakt maar gewoon een start- en eindpunt hebt vind ik erg prettig. Tzt zal ik wel een verslag plaatsen
Wat gaaf Berdien, en mooie meevaller die korting Toevallig gaat een vriendinnetje dezelfde reis over een paar weken doen. En heb zelf ook hele goede ervaring met Fox
Nog een ruime maand en ik mag ook weer! Zat te twijfelen om in het najaar ook nog te gaan naar USA (rondreis), maar het wordt wrs toch backpacken in Thailand of Filippijnen
Nog een paar weken, dan mogen wij ook weer! Ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid bestaat in Amerika een prepaid sim kaartje te kopen met internet mogelijkheid. voorheen haalden we van die beltegoed kaartjes voor telefoon cellen enz. En via myvegas hebben we een leuk saldo en willen we uit eten in Las Vegas, welk buffet is volgens jullie aan te raden?
Eponine, wij hadden een prepaid van tmobile van 35 dollar. Met een of ander kastje, zodat we zowel met de iphone/ipad/mac op dezelfde prepaid konden internetten.
Met zo'n prepaid kaart, kan ik toch ook mijn telefoon als hotspot ofzo inzetten en zo op mijn ipad internetten? Of zie ik dat verkeerd? Anders moeten we op zoek naar koffietentjes met wifi ( echt een straf hahaha)