lifaya schreef:Maar ze zien toch aan mijn ticket dat ik 85 dagen in Amerika verblijf?
Je neemt alleen een ticket mee voor Adam naar je bestemming. Ik heb nog nooit mijn terugreis erop gehad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LuvdaTossa schreef:lifaya schreef:Maar ze zien toch aan mijn ticket dat ik 85 dagen in Amerika verblijf?
Je neemt alleen een ticket mee voor Adam naar je bestemming. Ik heb nog nooit mijn terugreis erop gehad.
vuurneon schreef:Ooo met cup D kom je zo binnen hahahaeven oefenen op de verleidelijke blik en tadaaa je hoeft geen woord meer te zeggen
lifaya schreef:vuurneon schreef:Ooo met cup D kom je zo binnen hahahaeven oefenen op de verleidelijke blik en tadaaa je hoeft geen woord meer te zeggen
Zo je geeft me weer een beetje vertrouwen in de zaakMoet ik wel even een comfortabel tshirt aandoen met een vest wat makkelijk open kan zodat ik de hele voorgevel kan showen
FOG schreef:@Liek_, volgens mij heeft Lifaya niet haar volledige naam ergens staan op bokt, dus het lijkt me sterk dat ze dit topic ontdekken :p maar inderdaad, een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.
Misschien jezelf even googlen voordat je vertrekt? :p
lifaya schreef:oja, ik zit nog met 1 vraag, wie heeft er JA op deze vraag gedaan op het douane formulier?
soil or have you visited a farm/ranch/pasture outside the United States?
Benieuwd of daar nog naar werd gevraagd. Ik heb namelijk op mijn fb allemaal foto's van paarden enzoook dat ik er op zit, dus ja
MacavityL schreef:lifaya schreef:oja, ik zit nog met 1 vraag, wie heeft er JA op deze vraag gedaan op het douane formulier?
soil or have you visited a farm/ranch/pasture outside the United States?
Benieuwd of daar nog naar werd gevraagd. Ik heb namelijk op mijn fb allemaal foto's van paarden enzoook dat ik er op zit, dus ja
Ik had hiernaar gevraagd in het vliegtuig omdat ik de dag voor vertrek nog even naar de paarden was geweest en er verder geen tijdsbepaling bij staat. De stewardess zei dat zolang je niet ongedouched met je vieze paardenkleding het vliegtuig bent ingestapt, kun je gewoon NEE antwoorden. Sowiso heb ik nog geen duane beambte gehad die uberhaupt keek naar wat ik op dat blaadje had ingevuld..