Mijn vriend is binnenkort jarig en het lijkt me leuk om samen met hem een weekendje weg te gaan naar londen.
Ik heb geen enkele ervaring met londen, ben er nog nooit geweest. En op de sites www.expedia.nl of www.stedentrips.nl zie ik door de bomen het bos niet meer.
Dus ik heb een paar vragen wat is het makkelijkste reizen met de boot of het vliegtuig? en zit dan het vervoer naar het hotel er dan bij in?
Wat is een leuk low-budget hotel? tips en ervaringen zijn altijd welkom
Ik heb mijn reis naar Londen ook geboekt We hebben gekozen voor de bus, want dan mag ik 25 kg mee plus handbagage Was maar 16 euro! Ok, het is een stuk oncomfortabeler dan met vliegtuig, maar het heeft toch wel een hoop voordelen zo
Nu nog de laatste dingetjes aan het regelen (Erasmusbeurs, OV-vergoeding, en ik moet nog een kamer toegewezen krijgen), en dan is het ook zo september
Ik heb een kamer toegewezen gekregen Het is in de nieuwe gebouwen van Docklands, dus ik hoop dat het allemaal dan nog niet zo krakkemikkig is. Lees wel ineens dat ik zelf bestek, servies en pannen mee moet nemen Daar gaat mijn bagageruimte!