vorig jaar ofzo waren ze ook die winkels in mainstreet aan het schilderen en hadden ze een heel doek voor gemaakt met dat gebouw er op en wat disneyfiguren, was heel leuk opgelost erg leuk om te zien
Voor de mensen die recentelijk zijn geweest... is het jullie opgevallen dat bij de studio's het eerste gebouw helemaal in de steigers stond??
Aan de voorkant waren steigers voor onderhoudt maar dat hadden ze heel netjes opgelost door doek ervoor te hangen die dezelfde kleur en uitstraling heeft als het echte gebouw
ja inderdaad, maar ik dacht dat dat als decor was.... studios, de hollywood letters staan er ook enzo. helemaal niet aangedacht dat dat ook renovatie kon zijn haha
en het leukste is ook om alleen met bokkers te gaan zonder aanhang. dan is iedereen voor zich en heb je een veel leukere groep en uiteraard een even aantal
gaan we het doen dan? zou wel tof zijn. midden mei? niet in een vakantie denk ik want dan is het heel druk en inde weekenden ook zoals we in dit hele topic al hebben gelezen.
dan zou je even moeten kijken wat de benzine kosten zijn, misschien moet je wel met 2 auto's.. ik ben in oktober met de bus gegaan en dat is mij best goed bevallen. maar voor de auto ben ik ook wel in
Ik ben nml nogal wagenziek, en met een auto valt de 'ellende' vaak nog mee omdat je dan makkelijker omdat je een raampje open kunt draaien of even uit kunt stappen....
Dus ik hou me even afzijdig, totdat er besloten is hoe er gereist gaat worden
iemand enig idee hoeveel benzine kosten je hebt met 1 auto als je heen en terug rijd naar disney? er zijn er toch een aantal van ons zelf met de auto gegaan
pfff.. ik ga in februari met de auto... dan pas kan ik het vertellen... Maar als je met 4 in 1 auto gaat komen de benzine kosten natuurlijk aanzienlijk lager te liggen
4 dagen ben ik in october geweest dat was wel heel fijn. dan heb je 2 hele dagen en 2 halve zegmaar aangezien je ook naar huis moet reizen en naar het park niet te vergeten.