Ik zoek vooral een erg leuk bedrijf dat mij iets wil leren. Misschien weten jullie adressen (waar jullie evt.geweest zijn of naartoe gaan) die een staiaire zouden willen hebben
Ik ga voor 12 weken. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ga voor 12 weken.
? Ik vind het zo ontzettend lastig om een geschikt bedrijf te vinden
Het allerbelangrijkste voor mij is dat ik een bedrijf kan vinden dat mij ook daadwerkelijk iets wil gaan leren en niet inzet als goedkope hulpkracht (in zoverre een stage betaald wordt). En een voorkeur voor een mooie natuur is aanwezig
Lilliputter schreef:Ik studeer bedrijfskunde en agribusiness. Hele brede studie! Het is de bedoeling dat ik voor het bedrijf een opdracht uit ga voeren op het gebied van marketing, maar ook dat is weer heel breed
Ik zoek vooral een erg leuk bedrijf dat mij iets wil leren. Misschien weten jullie adressen (waar jullie evt.geweest zijn of naartoe gaan) die een staiaire zouden willen hebbenIk ga voor 12 weken.

In de grote steden (vooral Vancouver) zal het allemaal duurder zijn dan in plekken waar niet erg veel touristen komen.