Moustiers saint marie, echt een leuk plaatsje maar zonder treintje is dat gewoon verleden tijdl daarvoor is mijn lijf gewoon te kapot helaas

https://www.dorpenfrankrijk.nl/provence ... maar-mooi/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Tsja wat er geregeld moet worden is echt gewoon alleen in nederland mogelijk voorlopig. Ik zit hier gewoon nog in de medische mallemolenDat gaat gewoon door. Ik heb vandaag wat afspraken kunnen schuiven waardoor er net een gaatje overblijft om te gaan een dag of 10/12. En hopelijk dan te kunnen voorbereiden voor de stroommeneer alvast.
Ik heb geen moeite met autorijden gelukkig, de brandstofkosten ja die heb ik maar die zijn ingecalculeerd en met alles ben ik nog steeds ruim goedkoper uit dan met mijn hypotheek destijds.![]()
En zolang ik mijn hoogbejaarde fikje heb heb ik me daar ook omheen te schikken. Dat is nu eenmaal iets wat erbij komt.
En dat rommelige hoort een beetje bij mijn leven wel, ik ben daar inmiddels wel aan gewend na al die jarende agendas waren leeg toen we gister terugkwamen, vervolgens een bult post met allerhande afspraken die in een keer zo ongeveer oktober volmaakte. En de camper moest nog een keer terug voor een rest reparatie waarvan de onderdelen eindelijk binnenzijn. Maar het auto gedeelte moet bij een andere garage dan het camperstuk om het handig te houden
![]()
Het zal zeker niet voor iedereen weggelegd zijn dit heen en weer. En er zal uiteindelijk ook meer rust en regelmaat inkomen, maar voor nu is het wat het is en maak ik me er ook niet druk over. Ik kan ook wel besluiten om niet tussendoor een keer heen en weer te gaan voor 26 oktober maar dan kom ik later in november mogelijk weer klem te zitten.