Efteling liefhebbers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 09:30

Foaly schreef:
Ik woon te ver voor een abonnement maar ik zou ook niet voor het duurste gaan hoor := Ik zie die beperking juist als een voorselectie van veel te drukke dagen waarop je toch niet in de Efteling wilt zijn _O-

Ik heb hetzelfde. Misschien als ik dichterbij zou wonen dat ik er anders over zou denken, maar voor mij zou de meerprijs van een premium het niet waard zijn tegenover de voordelen. Ik zou dan ook sneller voor classic of plus kiezen. Snap dan ook niet zo goed waarom je zou afgeven op iemand die kiest voor een goedkoper abonnement.

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 09:49

Saul schreef:
Waarom zou je commentaar hebben op welk abonnement iemand kiest? :=

Ja, vraag dat daar haha die FB pagina's zijn echt zoooooo slecht mensen willen met alles haantje de voorste zijn, weten alles beter en als je commentaar geeft krijg je de wind van voren haha.....

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 12:26

Annemiekev schreef:
Ja, vraag dat daar haha die FB pagina's zijn echt zoooooo slecht mensen willen met alles haantje de voorste zijn, weten alles beter en als je commentaar geeft krijg je de wind van voren haha.....

Ja dat zag je laatst ook toen de Volkskrant een matige recensie had over Mystique. Iedereen boos en de Volkskrant was een een zure krant en de recensent zou wel geen verstand van eten hebben _O-

leintje_

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 12:42

Oh ja, zoiets zag ik voorbij komen idd. Zo typisch hoe mensen ergens bovenop kunnen duiken als er iemand iets van kritiek levert :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 12:53

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 14:27

Ik heb ook het middelste abonnement. Ik woon op loopafstand maar heb een hekel aan drukte, dus dat ga ik zeker niet expres opzoeken.

Je duurste abonnement kan je heel goed (voor een deel) terugverdienen door de verkoop van je jaarlijkse exclusieve cadeau. :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 20:27

Ik heb toevallig laatst geupgrade naar het middelste abonnement, vooral voor de korting op eten/drinken en omdat ik ook soms in vakanties wil gaan, al is het maar een uurtje of 3.
Wij gaan donderdag weer :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 21:07

Heeft iemand een overschot aan volle spaarkaarten van de ah voor de efteling? O:) ik was op vakantie helaas en mijn ouders zijn vergeten te sparen voor mij :=

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-26 22:02

Raineri schreef:
Heeft iemand een overschot aan volle spaarkaarten van de ah voor de efteling? O:) ik was op vakantie helaas en mijn ouders zijn vergeten te sparen voor mij :=

Ik heb er 28, hoe veel wil je er? :') stuur maar pb

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-26 08:04

cobiie schreef:
Ik heb ook het middelste abonnement. Ik woon op loopafstand maar heb een hekel aan drukte, dus dat ga ik zeker niet expres opzoeken.

Je duurste abonnement kan je heel goed (voor een deel) terugverdienen door de verkoop van je jaarlijkse exclusieve cadeau. :+

Ja die gaan nergens over, ik heb de stolp netjes in de kast staan maar als ik zeg hoeveel mensen er voor gaven jeetje niet normaal €250,-

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-26 08:04

Raineri schreef:

ik heb er 59, wil er zelf 10 houden dus stuur maar pb dan mag je van mij wel n paar...

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-26 08:05

theadora99 schreef:
Ik heb toevallig laatst geupgrade naar het middelste abonnement, vooral voor de korting op eten/drinken en omdat ik ook soms in vakanties wil gaan, al is het maar een uurtje of 3.

wij gaan donderdag ooK!

om 12,30 de show Magicaluna, welk tijdslot heb je?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-26 16:02

Annemiekev schreef:
theadora99 schreef:

wij gaan donderdag ooK!

om 12,30 de show Magicaluna, welk tijdslot heb je?

Wij gaan niet naar de show (of in elk geval, hadden we niet gepland). We zijn toevallig een dagje allebei vrij en hebben oppas voor de kindjes dus lekker een dagje samen haha. Sinds we een abonnement hebben alleen nog maar met kinderen geweest.