is ook wel te zien aan de camper, die is echt smerig aan de buitenkant.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
is ook wel te zien aan de camper, die is echt smerig aan de buitenkant.
. Wij hebben halverwege de vakantie en auto en fietsen teervrij gemaakt
.
. 

. Wij dachten er na die afdaling te zijn maar moesten nog zeker 1,5 km over schuine rotsen... Super blij toen we het noordelijkste punt hadden bereikt. Maar dan moet je nog terug
. Wat een hel. Gelukkig boodt een fransman aan mijn fiets de stijlste berg op te tillen. Hij liep alleen alsof het niets was dus ik ging er te snel achteraan en eenmaal boven was ik kapot. Na wat dextro en cakejes weer gaan ploeteren om terug te komen. Toen de suikers opgenomen waren ging het gelukkig een stuk beter
. Maar ik ben nog nooit zo blij geweest om de auto weer te zien. Ruim 8 uur over 18 km gedaan en grotedeels in de mist. Gelukkig klaarde het wel op toen we bijna bij het Noordelijkste puntje waren.

. Wandelend is het denk ik ook wel pittig maar het is het zeker waard
.
. Maar rustig gebleven en mijn vriend heeft ook stukjes dubbel gelopen of met twee fietsen. Maar lopend is het wel een aanrader mits je een goede conditie hebt
En zo kwam ik hier terecht, allemaal kenners en liefhebbers van Lapland!

Krijg er heimwee van.
Maris schreef:Pingggg , tenminste ik geloof dat dat echt wel dure vakanties zijn in de winter. Toch ?
Varekaj schreef:Je bent mijn held
Had op die site al gekeken maar deze reis is om 1 of andere reden niet in mijn vizier geraakt. Lijkt me echt super, ook qua budget en wat je ervoor krijgt.
Heb de link al doorgestuurd naar mijn vriend