Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:Toevallig mensen die in het Kgalagadi Transfrontier Park zijn geweest?
Zou daar graag volgend jaar heen gaan en eventueel combineren met Namibië en/of Botswana maar hoor nogal verschillende meningen over Mabuasehube area (Botswana deel KTP) of dat alleen (2 pers) te doen is of in konvooi.
Sowieso is het alleen per 4x4 trail bereikbaar.
Het zou mijn eerste keer KTP worden dus twijfel of ik niet gewoon mijn 2,5 week die ik max van huis kan daar rond zal trekken.
Jasmijn1989 schreef:Ik kom dit topic nu pas tegen. Ben al twee keer naar ZA geweest en nu aan het sparen voor Botswana. Ik sluit me aan en ben beschikbaar voor tips en tricks!
Jasmijn1989 schreef:Hey, wat doe jij hier
idapaulien schreef:Ik lees al een tijdje met jullie mee.
Ik vlieg 22 juli via Johannesburg naar Port Elisabeth. Wij worden daar opgehaald door busjes en die brengen ons naar Port Alfred. Hier ga ik studeren tot december. In de weekenden kunnen wij korte reisjes maken en in december ga ik nog drie weken rondreizen. Hebben jullie nog suggesties? Ik ga met een groepje, maar die laatste drie weken dat ik rondreis ben ik waarschijnlijk alleen, omdat zij allemaal gaan reizen met hun vriend.
Ik zit alleen vast aan mijn vlucht terug. Die is namelijk van Port Elisabeth via Kaapstad. Ik dacht eerst dat ik Kaapstad in één dag kon bezoeken, maar dat werd mij al afgeraden.Ik wil dus eerder naar Kaapstad reizen, maar ik moet ook weer terug naar Port Elisabeth om die vlucht te nemen.. Lekker omslachtig hahah
Gracezellaa schreef:Ik vertrek waarschijnlijk eind september/begin oktober naar Zuid Afrika (richting port Elisabeth/Baviaanskloof) voor mijn master thesis. Rond kerst zal ik ook twee weken gaan reizen, maar heb werkelijkwaar nog geen idee waarheen
Hoelang ben jij bezig geweest met het aanvragen van je visum?