Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Puk doet me zo denken aan de kat van mijn broer. Echt een monster is dat, en Puk heeft dezelfde duivelse blik. Misschien een zwarte poesjes ding.

Wij hebben een 2 maanden oud moederloos veulen op stal gekregen en die hebben we bij de moeder van Burberry gezet, gaat super. Ze geeft wel geen melk, maar beschouwt het wel degelijk als 'haar veulen'.
lifaya schreef:Ik dacht ook dat dat misschien een eventuele oplossing is, maar dit veulentje was al wel een zwakkelingetje in het begin, dus weet niet hoe dat gaat uitpakken..

hier staan de fokmerries met veulens echt op een grote weide, genoeg voedsel (hebben balen alfa ) en drinken, maar weinig menselijk contact.
Weet nog niet wat ik aan ga doen, ik heb gisteren een heeeeeel leuk jurkje gekocht, maar of dat nou zo handig is op de show weet ik niet want we moeten wss ook wat helpen

Maar laat ik dat maar niet doen, daar zal Jackie niet echt blij mee zijn...
We zijn vandaag naar een show in Kingman geweest en een countyfair/rodeo in Cheney!
Was een latertje, om 12 uur waren we thuis, moesten alle paarden nog buiten zetten en voeren
alles heel vlug gedaan en half 1 waren we eindelijk in huis
heb ook erg gave foto's van het bullriden enzo, erg cool was het
Wel wat ongelukken gebeurd, met de cowboys uiteraard. trappen in de rug, arm enzo... We hebben voor de rodeo een gigantische regenbui over ons heen gehad met onweer, echt supercool was dat
alles was dus lekker vies en blubberig 
mooi vastgelegd!