Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
lieveli schreef:Hinata schreef:Ik vind de london bridge experience juist gaaf. Leuker als de dungeons! Vooral het 2e deel, de tombes.
Oh, dan was ik in de war en dan was het de dungeons... Is dat met die acteurs? Ze staan je al te ronselen op het metrostation.
citroen schreef:Wij gaan trouwens met stena line.. Iemand ervaring mee? Heb je veel last van de golven?
Hinata schreef:Ja, londen dungeon helemaal acteurs en verhalen, london bridge experience misschien 3 kamers en daarn een soort spookhuis met acteurs die je voeten grijpen ed. Ze zitten tegenover elkaar bij de london bridge.
Berdien schreef:Joehoe! Ik ga in januari een paar dagen naar Londen met mijn mams. Goed slapen is essentieel voor een gezellige paar dagen en ik vroeg me af of jullie nog aanraders of juist echte aanraders hebben qua hotels?
Drie jaar geleden sliep ik met een vriendin in een Hostel van de Astor ketens, maar die hanteren een leeftijdsgrens van 35 jaar. Nou is mijn mams niet héél oud maar dat gaan we niet meer redden