Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nextdomino schreef:Tomcat, heb je de kaarten wel via een bedrijf gekocht die op deze lijst staat? http://www.tickets.london2012.com/nocatr.html
Ze gaan hard optreden tegen zwarte handel in kaarten voor de OS2012
Aimee schreef:Nextdomino schreef:Tomcat, heb je de kaarten wel via een bedrijf gekocht die op deze lijst staat? http://www.tickets.london2012.com/nocatr.html
Ze gaan hard optreden tegen zwarte handel in kaarten voor de OS2012
Joh... Als jij onverhoopt toch niet naar Londen af kunt reizen en daardoor verkoop je je kaartjes, is dat niet direct zwarte handel hoor.
Daar kunnen ze niets mee.
Cayenne schreef:Staan die kaarten niet op naam dan?
Sorry, ik heb geen idee
Cayenne schreef:tomcat701 schreef:En anders ga ik over het hek klimmen!Je denkt dat er geen bewaking staat?
Laat je het van tevoren even weten wanneer je een poging waakt? Lijkt me wel leuk als communitynieuws hier op Bokt![]()
"Bokker opgepakt na illegale poging tot toegang op crossterrein".
tomcat701 schreef:Zwarte handel adverteert denk ik niet in de paard en sport.
Unravelation schreef:tomcat701 schreef:Zwarte handel adverteert denk ik niet in de paard en sport.
Nou, voor 35 euro zou ik geen kaarten kopen, ook al staat er een advertentie in de P&S! Grote kans dat je nooit kaarten krijgt na je betaling...
Via de officiële weg komen er als het goed is ook nog kaarten vrij, ik zou dat proberen..
Samy schreef:Maar wel als je je paspoortnummer door hebt gegeven. Tot die tijd kan je ze nog overdragen aan een ander, staat mij bij.
Aimee schreef:Samy schreef:Maar wel als je je paspoortnummer door hebt gegeven. Tot die tijd kan je ze nog overdragen aan een ander, staat mij bij.
Dat wil niet zeggen dat de kaarten op naam zijn.
In ieder geval.... Dat zou dan de eerste keer zijn dat de kaarten op naam zijn en het zou me erg verbazen.
Het wordt wel altijd gevraagd om je paspoortgegevens door te geven.
Janine1990 schreef:Eens moet toch de eerste keer zijn?