Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nathalie_v schreef:pff ben vandaag vanaf harderwijk naar goes (nah ja dat was de planning)
Werd er dus in de trein van utrecht naar rotterdam gezegd dat ik om moest rijden via denhaag. Dat niet gedaan en in gouda uitgestapt.
Daarna wel een trein naar rotterdam (sprinter) en van rotterdam overstappen naar Roosendaal en toen wou ik overstappen op die naar vlissingen...
Had alle tijd (nog 5 minuten) en deed op het gemakje.
Ik wilde de trein in stappen... en kwam tussen het perron en de trein terecht.
Had gelijk veel pijn in mijn knie en kon hem niet meer buigen of strekken van de pijn...
Uiteindelijk naar het ziekenhuis gebracht en daar foto's gemaakt, gelukkig niets gebroken! Nu verplicht rust en volgende week terug (wel een ander ziekenhuis, dit was mij iets te ver weg)..
Nou ik bedenk me nog maar eens voordat ik de trein in stap haha
Maar het personeel van de NS was wel ontzettend vriendelijk!! echt top!!
nathalie_v schreef:Nou daphne in goes is spoor 1 vlissingen en spoor 2 altijd richting brabant.. Niet te missen dus
Nou ik moet wel zeggen bij mij zaten 2 mensen in de trein die ook uit moesten stappen in Gouda en een trein later moesten pakken om dan opeens wel naar rotterdam te kunnen (er was ergens iets defect..) en daar heb ik nog wel mee gepraat.
Maar in Rotterdam voelde ik me echt niet op mijn gemak!
Vergeet je muziek niet! Dat is ook erg prettig (1 oortje in,, anders weet je niet meer waar je bent haha)
Succes!!
(ik word dinsdag lekker gebracht naar Barneveld... even geen trein meer voor mij!)
nathalie_v schreef:Hahaha je bent dus echt druk bezig geweest in de trein!! hahaha geweldig!
Maar je bent dus vrijdag van harderwijk naar goes gereisd? Hoelaat had je de trein in harderwijk?
Nee die chinezen dat gaat niet zo gemakkelijk
Dat je zomaar een telefoon in je handen kreeg!! Dat zou bij mij dus niet doorgaan hé
Maar het is inderdaad wel eens gezellig als je met iemand kan praten in de trein!
SimoneDV schreef:a en b is het deel van het perron, dus de ene helft en de andere helft. Vaak maakt het niet uit maar soms gaat de trein van het A deel naar een andere bestemming dan van het B deel en dan maakt het dus wel uit