Nou, onze vlucht mogen ze ook best paar uur vervroegen hoor vliegen nu om 15.30 heen met transavia...prima hoor, kan ik tenminste uitslapen, maar zijn wel pas tegen 22.00 uur in het hotel, das zo zonde van de eerste vakantiedag!
Ja vind het jammer! Aan de ene kant is het lekker, hoef pas om uur of 11 richting de trein naar Schiphol, maar aan de andere kant vlieg ik liever smorgens vroeg!
Maar goed, daarentegenv liegen we pas om 20.45 terug naar huis, dus dan hebben we nog een volle dag
ikkuh15
Geplaatst: 12-10-10 12:41
Wij vliegen nu om 21.15 en komen daar om 02.15 aan. Ik heb het voordeel dat ik overal kan slapen. Maak mij maar even wakker voor het diner en daarna weer lekker verder dutten. Gaat lekker snel voorbij.
Dat is wel balen ja Ingrid. Ik heb ook wel eens vluchten gehad dat ik al om 7 uur in de ochtend daar aan kwam, heel de dag nog voor de boeg. Eén probleem was dan wel dat ik dan in slaap viel en 's avonds wakker werd . Dus was die dag nog zo voorbij.
Ik heb ook altijd rechtstreeks gehad, wel dat een vlucht naar Bodrum moest stoppen omdat ik en nog meer mensen er in Dalaman eruit gingen Ik ga doei doei, zwaai zwaai zeggen Laatste dingentjes inpakken, snel me rijspullen nog even in de was gooien en dan morgen om 7,45 worden we opgehaald!
Zo bijna zover. Nog ff laatse dagje werken... Wat gaat de tijd snel! Moet zelfs nog mn koffer inpakken,maar heb het daar zelf te druk voor...ach als we morgen eenmaal maar in de auto naar Schiphol zitten kom je tot rust en kan je lekker genieten!!
ikkuh15
Geplaatst: 15-10-10 11:46
Koffer inpakken is zo gepiept En alles wat je vergeet kun je ook daar kopen. Alvast heel veel plezier Ebony! Ik moet nog 8 daagjes wachten
En ja mn koffer gaat niet vol. Zijn daar veelste leuke dingen te koop;) Ga vooral weer voor de spijkerboeken. Mooi op maat gemaakt goed voor het werk! Wel oppassen dat je er niet te veel koopt;)
Ik hoorde gister van mij vriend dat er een flinke storm geweest was. Ze hadden de excursies geanuleerd omdat het anders niet veilig meer was. Denk je op zonvakantie te gaan...
Ja gister ging het extreem te keer hier, zo hebben wij het nog niet mee gemaakt en we hebben al aardig vaak regen en aardbevingen gehad. Vandaag eerste echte zondag haha die is nog toepasslijk ook maar flink veel zon en geen regen give me more
Na we hebben het nog aardig droog gehouden de laatste week. Vond het wel erg vroeg vanochtend om 5 uur op, om 2 uur ging ik erin, maar ben inmiddels een uurtje thuis. Alle fotos even op de mac proberen te zetten, dan kijken welke er echt niet online kunnen (aangezien animatie mijn camera te pakken had) en dan maar eens de douche opzoeken en eten!!
Valeriej, klopt helemaal. Je moet dus als je eventueel een 2e keer het land in gaat, voor de 31e het land weer uit zijn he. (voor de duidelijkheid, sprak laatst nl iemand die dacht dat ie dan voor die datum het land IN moest zijn )
wendy1987
Geplaatst: 23-10-10 11:15
Jah is 3 maanden geldig Welkom terug in het koude nederland Samy!