Ik zie op een website dat ganzen monogaam zijn zolang ze een partner hebben. Komt er één te overlijden gaan ze mettertijd op zoek naar een andere partner.
Niet te geloven, hebben de tenten vertraging opgelopen. Het tijdelijke onderkomen vd paarden. Nu maar gevraagd of ze het dan iig met spoed willen opsturen.
We hebben ondertussen palen neergezet om de tijdelijke wei.
Morgen komt het stenmjöl en kunnen we verder met het ophogen van de vloer, joepiejee.
Wat is de reden dat het zo beroerd gaat dan? Lijkt me dat als je met een stootijzer een gat in de grond draait, je de paal er met de bak voorop de trekker er zo in drukt? Dat moet zonder voorwerk van stootijzer ook lukken.
Trekker duwt ze of scheef erin. En als het op steen/wortel komt vervrommeld het hele ijzer Dus moeten elk ijzertje met de hand erin slaan. En het zijn er veeeeeel.
Maar die pennen zitten aan het frame waarschijnlijk?? Persoonlijk zou ik ook nog 2 touwen spannen over het zeil, dan heeft de wind er nog minder vat op.
Ach, die tent ligt er wel heel sneu bij Ik ben blij dat die van mij voor het grootste deel in de luwte van de stal staat. Kennis van mij had die vierkante weidetenten op de wei staan en na een fikse wind stonden die vaak ook een paar meter verder.
Je zou van die grondankers kunnen gebruiken waarmee ze ook professionele tenten vastzetten of bijv. van die draaiankers waarmee je ook een geit aan een tuur vast kunt maken. Van die draaiwartels.