Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar Tanya heeft er dit keer eentje gestuurd.
. Vorige keer dat ik in een hostel lag, was degene boven mij in het stapelbed vergeten z'n leeslampje uit te doen voordat ie in slaap viel, dan ben je heel blij met een slaapmasker
Dat lampje scheen namelijk langs de muur recht mijn bed in
je kunt veel meer kwijt in je koffer Sincere schreef:Hoe zit het eigenlijk met dingen als shampoo, make up en bijvoorbeeld zonnebrand? Hoorde van iemand dat je maar 100 ml aan vloeistof mag meenemen.
Is dit waar?
Dit geldt overigens alleen voor de handbagage. In je ruimbagage maakt het niet uit.
xxxmh schreef:En je mag toch max. 1 liter mee in handbagage?
Dreamy schreef:Sincere schreef:Hoe zit het eigenlijk met dingen als shampoo, make up en bijvoorbeeld zonnebrand? Hoorde van iemand dat je maar 100 ml aan vloeistof mag meenemen.
Is dit waar?
Ik werk op Schiphol & wij moeten alle vloeistofverpakkingen boven de 100ml innemen. Je mag een 1l zakje vol stoppen met producten van 100mlDit geldt overigens alleen voor de handbagage. In je ruimbagage maakt het niet uit.
Dreamy schreef:Sincere schreef:Hoe zit het eigenlijk met dingen als shampoo, make up en bijvoorbeeld zonnebrand? Hoorde van iemand dat je maar 100 ml aan vloeistof mag meenemen.
Is dit waar?
Ik werk op Schiphol & wij moeten alle vloeistofverpakkingen boven de 100ml innemen. Je mag een 1l zakje vol stoppen met producten van 100mlDit geldt overigens alleen voor de handbagage. In je ruimbagage maakt het niet uit.
). En het idee dat je op het vliegveld pas weet waar je heen gaat, spreekt me nog steeds aan!