Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Het moet kunnen, maar dan moet je er wel een beetje vaart achter gaan zetten. Ik ben vorig jaar in maart begonnen en had pas een week voordat ik weg ging mn visum (eind augustus)
Kosten voor mijn visum waren 995 euro voor t visum zelf, en dan nog een keer 130+15 bij de ambassade en nog ergens een fee maar ik weet niet meer hoeveel dat was.. volgensmij ook iets van 125..
En ik ging maar voor 6 maanden weg, als je langer gaat kost het nog meer dacht ik.
Berdien schreef:Je moet het leuk vinden dan is er wel tijd voor te vinden.Kuoni, staat genoteerd! Ik heb er geen zin maar vooral heel erg geen tijd voor. Ik moet alles zelf doen, mams is niet zo van het uitzoeken. En naast een fulltime baan en paarden etc heb ik gewoon geen tijd om een reis van drie weken uit te stippelen.
Nagini schreef:Wat is eigenlijk je doel? Wat wil je doen in je tussebjaar?
Met paarden werken in het buitenland? Dan zou ik Ierland, Schotland en Spanje ook eens bekijken.
Ik heb ook een j1 visa. Gesponsord door de organisatie als au pair zijnde.
Vind je het leuk om met kinderen te werken is dat een optie. Lukt zeker voor oktober. Maar zoals ik al zei, wat wil je?
Een tijdelijk werk visum kun je uit jw hoofd zetten. De kans daf een bedrijf je sponsort voor 1 jaar of 9 maanden is nihil. Lijkt me zo.
purny schreef:@Lara: Heb je leuke tips qua eten en drinken?
Berdien schreef:Fox en Exit staan ook genoteerd!
eilleen333 schreef:Ik ben echt verliefd op Pinkberry!!! Ga nu in juli naar oa Vegas en weet wel wat ik ga doen in Vegas:p hele dag afwisselen tussen pinkberry en het zwembad van het hotel:p heb Vegas nu wel gezien... 'S avonds kom ik dan wel weer in actie
Fitzroy schreef:Als je toch druk bent met aanbieders vergelijken kun je die tijd net zo goed besteden aan een route en hotels