Van de week gingen de deuren ook niet open op amstel konden we nie in de trein..
http://www.nu.nl/politiek/2969258/ns-en ... visie.html
Misschien wel hierdoor?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enige wat niet op kwam dagen was de bus terug naar kantoor om de auto op te halen

Als ik ergens echt op een bepaalde tijd moet zijn voor een afspraak, dan plan ik de reis zo in dat ik half uur tot een uur eerder op bestemming ben. Want met de NS weet je het nooit, zeker als je moet overstappen heb je zo een probleem. Dat is toch niet de bedoeling 
het is gespoten in een Mat64 look
Ik gok dat die ook voor het traject Zwolle - Emmen zullen zijn, en in Doetinchem gaan ze geloof ik ook rijden als Syntus daar weg is.
Leuk!
(Nouja, de bevestiging, het moet nog gestort worden)

) lekker 2 uur in de trein ipv 1 uur. Lang leve het laatste weekend Beneluxtrein en plots overal toevallig werkzaamheden. Willen ze je via Oudenbosch sturen met een NS stopbus. Ja dag, ik heb meer ervaring met die bussen .. RAMP! Dus vanaf Roosendaal via Breda naar Dordt. Scheelt een krap kwartiertje met die stopbus advies. Wel vreemd trouwens, in tekst staat dat je via Breda moet rijden, maar ze geven Oudenbosch aan. Helaas ook in totaal 40 minuten wachten
Fijn hoor nog even genieten van de Beneluxtrein *not*
Toch jammer dat ik 2 uurtjes moet werken, anders kon ik in Antwerpen blijven.