Alleen mis ik al weken de conducteur, koop ik netjes een kaartje, aangezien ik een week OV heb, maar nog nooit controle gehad. Nou zondag of maandag de laatste poging wagen dan wil ik gewoon gecontroleerd worden. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen mis ik al weken de conducteur, koop ik netjes een kaartje, aangezien ik een week OV heb, maar nog nooit controle gehad. Nou zondag of maandag de laatste poging wagen dan wil ik gewoon gecontroleerd worden.
Het is rustig met treinen, vorige week nog Den haag-Amsterdam gehad en ik denk dat ik volgende week heerlijk richting Gruun ga
Dat wordt een dagje eerder treinen denk ik
Heb em wel gemist hoor mijn ovjeetje
Horsefreak schreef:Volgens mij niet, was toch dat je juist moest inchecken in de vakantieperiode, omdat je op saldo moet reizen dan?
En helaas, al weer niet gecontroleerd, wel slecht gesteld met de controles tussen Nw-Vennep - Schiphol en Utrecht. Iemand nog een enkeltje schiphol - Utrecht nodig voor vandaag?
Horsefreak schreef:Volgens mij niet, was toch dat je juist moest inchecken in de vakantieperiode, omdat je op saldo moet reizen dan?
En helaas, al weer niet gecontroleerd, wel slecht gesteld met de controles tussen Nw-Vennep - Schiphol en Utrecht. Iemand nog een enkeltje schiphol - Utrecht nodig voor vandaag?

). Ik bleef gelukkig steken met mijn heup en heb dus de grond niet geraakt!
) voor de rest doet hij nog veel pijn.
Voordat ik op vakantie ging (waar ik vandaag van terug ben gekomen) heb ik bijna 350 euro aan treinkaartjes uitgegeven, en dat in 2,5 week tijd.. Ben dus erg blij dat ik weer gratis kan reizen