Ik heb eens willekeurig 5 nachten in juni 2011 geselecteerd en kwam uit op een bedrag van rond de $ 2500. Dat is mij veel te duur, we gaan zo'n 4 weken op pad en kunnen ons dit soort uitgaven niet permiteren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Misschien een rare vraag van mij maar waarom in de luxe als je bijna niet op je kamer bent? Als je luxe wilt kun je toch ook naar een 5sterren resort in Turkije gaan...
Ik hoef die luxe niet aangezien ik alleen maar slaap en douche in NY...
MoniqueT schreef:purny schreef:Misschien een rare vraag van mij maar waarom in de luxe als je bijna niet op je kamer bent? Als je luxe wilt kun je toch ook naar een 5sterren resort in Turkije gaan...
Ik hoef die luxe niet aangezien ik alleen maar slaap en douche in NY...
Ik denk dat wij ook niet de gemiddelde reiziger zijn uit dit topicTen eerste zijn we 'van middelbare leeftijd'. Alle vier tussen de 45 en 57 jaar en twee van ons zijn chronisch pijnpatiënt. Wij willen dus juist wel midden op Manhattan zitten om af en toe een uurtje te crashen in het hotel, die rust is gewoon nodig, anders trekken we het niet. Voor onze groep is het bijvoorbeeld heel fijn om 's avonds in de buurt of zelfs in het hotel rustig te eten en zo het bed in te kunnen rollen.
Deze vier dagen Manhattan sluiten aan op een camperreis van drie weken, niet echt simpel kamperen, maar toch een beetje terug naar de natuur. New York is de luxe afsluiting van onze vakantie.
Ik ben het dus met Katja eens
Vijf sterren-resort in Turkije? Moet er niet aan denkenWij zijn, ondanks onze niet zulke fitte lichamen, mensen die graag rondtrekken en wat zien en beleven!