Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bellow2 schreef:nou reisbureau belde dat er tweede klas geen plaats was, nu zouden we eerste klas moeten 70 toeslag per persoon kom je uit op 190 pp retour. Nu heb ik ze bij NS geboekt voor 120 pp
gelukkig toch opgelost en dan kan ik er nu lekker naar uit kijken
edit: en dan zitten we gewoon 2e klasse
Emmaa_ schreef:Ik vind vliegtuig een aanraderWij zijn voor 33 euro naar Londen gevlogen met zn tweetjes. Gewoon normale tijden (heen 9 uur 's morgens, terug 9 uur 's avonds) en als je een niet al te duur hotel boekt ben je echt niet veel kwijt voor vier daagjes Londen
Edit: In mei ben ik met de bus en dus de shuttle geweest... Nou ik vond de busreis één grote hel, maar dat komt omdat we maar één keer zijn gestopt en we van half 7 tot twee uur stil hebben moeten zitten in de bus. En ik nogal primitieve klasgenoten heb die stil zijn niet nodig vinden op de terugreis, midden in de nacht, na een slopende week.
Shuttle zelf is niet heel vervelend, het is gewoon een grote trein. Je kan wat rondlopen, maar wij moesten wel aan de zijkant blijven. Ik vond de bus veel vervelenderOok omdat het erg warm werd, ik veel te veel tassen met kleding gekocht in Londen onder mijn voeten had staan, en mijn panty helemaal was gescheurd
imd schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind vliegtuig een aanraderWij zijn voor 33 euro naar Londen gevlogen met zn tweetjes. Gewoon normale tijden (heen 9 uur 's morgens, terug 9 uur 's avonds) en als je een niet al te duur hotel boekt ben je echt niet veel kwijt voor vier daagjes Londen
Edit: In mei ben ik met de bus en dus de shuttle geweest... Nou ik vond de busreis één grote hel, maar dat komt omdat we maar één keer zijn gestopt en we van half 7 tot twee uur stil hebben moeten zitten in de bus. En ik nogal primitieve klasgenoten heb die stil zijn niet nodig vinden op de terugreis, midden in de nacht, na een slopende week.
Shuttle zelf is niet heel vervelend, het is gewoon een grote trein. Je kan wat rondlopen, maar wij moesten wel aan de zijkant blijven. Ik vond de bus veel vervelenderOok omdat het erg warm werd, ik veel te veel tassen met kleding gekocht in Londen onder mijn voeten had staan, en mijn panty helemaal was gescheurd
Welke maatschappij ben jij geweest, in welke periode en hoever van tevoren had je je vlucht geboekt?
Dela schreef:collega raadde aan om ticket via ryanair te boeken en dan via booking.com een hotel te kiezen, dan was je het goedkoopst uit, moet je wel een kleine koffer hebben als handbagage, anders betaal je veel meer voor het vliegtuig, anders kun je bij ryanair idd voor zo rond de 35 euro heen en terug vliegen!!
an_ti schreef:De meeste dingen zijn wel genoemd, en idd starbucks!Londen eye is ook leuk maar duur en is misschien beter om te combineren met iets. Dat is veel goedkoper
Het is dat wij als scholieren gratis mee konden met bepaalde vervoersmiddelen. (was toch wel handig)![]()
Maar de metro is ook prima te doen, even lekker vogelen met al die lijnen maar uiteindelijk is 't zo moeilijk niet![]()
Er zijn op oxford street igg genoeg winkels, heeeel veel leuke parken en kleine shops en je moet wel echt engels eten natuurlijk!
Struikel bij de big ben niet over de massa's jappaners die je vragen om een foto van ze te maken![]()
Eigenlijk moet je gewoon gaan rondlopen en zien waar je uitkomt, een groot avontuur daar!
Gegarandeerd een leuke tijd!