Santa susanna is gewoon een heerlijk open en toegankelijke hondvriendelijke plaats. Hoe anders is het hier

. Man man de uitzichten waren mooi maar een plek om te slapen.

Of grote borden verboden voor campers, of campings waar de hond absoluut niet toegestaan is, een hele mooie was volgens de site nog honden toegestaan mits niet zwaarder dan 20 kg. Maar helaas andere eigenaar en nu verboden voor honden.

nergens een camperplek te vinden ook. Dus weer aangewezen op een camping helaas, best een eind verder dan we wilden.
Zuidelijker nu geen tijd voor

komt misschien wel een keer.
Maar we staan weer, weer dicht bij het strand, maar wat een verschil

santa susanna camping gescheiden van het strand door een paar paaltjes met touw. Hier hoog hek, heel hoog hek en electronisch slot erop.

Terwijl je 20 m om gewoon kunt doorlopen als je de bewaker te vlug afbent

. Inparkeren was even een klusje.10 cm links en rechts van een paaltje.
Wel zo op het oog een vriendelijk plaatsje, nog steeds geen voet in zee gezet helaas. We kwamen te laat aan hier en het dreigt een beetje naar nattigheid. Wat we doen, of morgen door of even zwemmen of als dat gaat lukken een duikles (nog steeds een grote wens van me, meer dan in een zwembad rondspetteren). Lopen gaat me beroerd af, gewichtsloos in et water is heerlijk aardig pijnvrij.
Tankini ah die dingen, wel geprobeerd maar daarvoor zit mijn buik teveel in de weg helaas. Kwa zicht boeit het me niet, ik ga ook naar een sauna. Maar hij moet niet over een bikinibroek gaan glijden.

Of ik moet een broekje tot onder mijn borsten hebben, een soort Obelix broek

.maar goddank, ik heb er nu twee. Hopelijk kan ik weer een tijdje vooruit dan.