Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
10 dagen is kort, maar je kunt dan een deel uitkiezen. Travel_me schreef:Ik zou zelf het deel Huacachina en Paracas overslaan. Huacachina is een neppe toeristische plek ( mijn mening) en Paracas heb je op veel plekken vergelijkbaar, maar mooier.
Zelf zou ik wel Huaraz doen, maar dat vond ik ook echt het mooiste deel van Peru en dat hoor ik vaker (indrukwekkender nog dan Machu Picchu en dat is al mega indrukwekkend). En zelf vond ik Arequipa een erg leuke stad. Vanaf daar kun je naar de Colca Canyon en die is ook prachtig.
Tip is vooral nachtbussen nemen. Scheelt je veel reistijd en dagen
Huaraz heb je de mooiste bergmeren die ik ooit heb gezien. Deels wandelen, maar er zijn ook meren waar je nauwelijks hoeft te wandelen. Laguna Paron bijvoorbeeld. Echt zo mooi!
En ik hou niet van te toeristische plekken dus meerdere vrienden zeiden al: Huacachina gaat echt niks voor je zijn
Travel_me schreef:In Peru zelf niet, meer andere landen waar je dezelfde soort omgevingen hebtHuaraz heb je de mooiste bergmeren die ik ooit heb gezien. Deels wandelen, maar er zijn ook meren waar je nauwelijks hoeft te wandelen. Laguna Paron bijvoorbeeld. Echt zo mooi!
Maar uiteraard is het ook wat je het meeste interesseert. Ik ging zelf erna bijvoorbeeld naar de Galapagos, dus ook 1 van de redenen om Poor mans Galapagos zoals ze het noemen over te slaanEn ik hou niet van te toeristische plekken dus meerdere vrienden zeiden al: Huacachina gaat echt niks voor je zijn
Esmee_RS schreef:Wat gaaf, Dorine! Moet je dan zelf zeilen enzo?

zou eigenlijk paar jaar terug al naar Georgië, maar toen werd alles geannuleerd omdat Corona er net was.