Efteling liefhebbers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 06:39

Ik weet niet of mijn verwachtingen te hoog waren of dat ik vooral iets anders had verwacht, iets spannends en engs. Het was zeker een hele mooie attractie maar ik had meer spook en griezel verwacht denk ik.

noviceh

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 07:58

Spook en griezel is het echt niet nee. Dat was het oude spookhuis ook niet en daar is de Danse Macabre wel op gebaseerd. Mooi is hij inderdaad zeker!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 08:11

Voor mij ook echt mijn nieuwe favoriete attractie, ik ben er weg van. <3 Ik had geen enkele verwachtingen want snapte totaal niet wat voor iets het zou zijn nav mijn googlen. _O- Maar inderdaad de hele wachtrij er naartoe, dat verdelen binnen vind ik ook nice gedaan en dan die muziek en gewoon uberhaupt nog nooit in zo'n soort attractie geweest, ja, helemaal mijn favoriet hoor. <3

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-26 11:39

MizzMontana schreef:
Ik weet niet of mijn verwachtingen te hoog waren of dat ik vooral iets anders had verwacht, iets spannends en engs. Het was zeker een hele mooie attractie maar ik had meer spook en griezel verwacht denk ik.

Als je meer griezel had verwacht, dan kan ik me voorstellen dat DM een tegenvaller was, want dat is het idd niet. Wel spannend, maar geen griezel en jumpscares

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 10:15

Mijn weekendplannen gaan niet door en ik zit te kijken om zaterdag spontaan een dagje Efteling te doen. Er staat in de kalender 'druk', maar hoe druk is druk in een weekend in januari? Is dat 25 minuten voor de Droomvlucht of 125?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 10:59

Zou eerder uit gaan van rond een half uur inderdaad. Achtbanen max. drie kwartier.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 11:02

Nou is Droomvlucht wel een van de drukste kindvriendelijke attracties, die kan in een druk weekend echt wel naar 40 en uitschieters naar 50 gaan.

Het viel mij 2 jaar geleden vies tegen. Is ook het laatste weekend winter Efteling.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 20:32

Twee dagen Efteling inclusief hotel overnachting doet toch iets met je. Ik heb nu nog steeds de wachtrij tunes in mijn hoofd zitten :')

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-26 21:22

:D Dat had ik ook vaak als we daar weer een paar dagen geweest waren :P

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:42

Laatste weekend winter Efteling en alle abonnementen geldig. Dus kunnen er wachttijden gerust tussen de 30-50 minuten zitten.
Park is nu 3 kwartier open en Droomvlucht zit op 30. Dat blijft daar wel vaak zo.

Ik ben gisteren nog even met mijn jongste geweest. Was wel weer even leuk.
Vroeg ze in de auto "mama weet jij de weg wel".
Ze is nog niet op een leeftijd dat ze snapt dat ik er al 3/4x per week heen rij :D :+