Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaar mijn boardje staat nog veilig en heel in de garage gelukkig
Mitch_Beauty schreef:Ik droomde vannacht dat er allemaal gaten in mijn snowboard zaten en dat die dwars doormidden was gebroken... en toen moest ik met een huurboard. Enge droomMaaaar mijn boardje staat nog veilig en heel in de garage gelukkig
Hopelijk ben ik niks vergeten!

en morgen vroeg rijden
.
.)
Wij hadden niet enorm veel sneeuw, de piste wel, maar verder zag je precies waar de zon veel scheen, daar lag geen sneeuw meer. De 2e dag dat ik heb geskied was het zo warm, dat ik me helemaal kapot zweette, dus na 2 afdalingen lekker op het terras in de zon gezeten, heerlijk! Gisteren zijn we teruggereden en al vrij snel in Oostenrijk kwamen we wel in hele dikke sneeuwbuien terecht. Beetje zoals de foto hierboven
Helaas van de 7 dagen maar 5 geboard. Mijn knie ontsteking speelde weer op en heb dus mega dikke knie.. Boarden zelf ging heerlijk, helaas wel weer veel kramp
Had gehoopt dat het met mijn nieuwe schoenen over zou zijn, maar helaas. Vooral de zwarte pistes moet ik na zo'n 50 meter gewoon gaan zitten om mn voeten uit de bindingen te halen omdat de kramp te erg word. En dat maakt het boarden echt zoveel minder leuk