Ik heb het wel gezien inderdaad Samy, net zoals Artemis in Side. Die had ik vorig jaar ook gezien, echt absurd!
Nathalie
Geplaatst: 23-09-09 12:54
Ja heb het gezien ja. Ik weet wel dat ik het programma vanaf nu niet meer zo heel serieus ga nemen... Pineta is geen top hotel, maar sommige dingen vond ik wel een beetje overdreven. Ik vind nl de prijs-kwaliteit verhouding helemaal prima.
Sommige dingen klopten ook gewoon echt niet. Het zwembad bijv. Zij zeiden dat het zwembad van Deluxe afgebeelt was bij Club op internet, maar dat is helemaal niet. Dat is gewoon het goede zwembad... Dusja, ik ga vanaf nu het programma wel een beetje met een korreltje zout nemen denk ik.
Dat zwembad was echt gelúl, maar wat ik wel apart vond was dat er geen animatie voor de kids zou zijn. Ik weet dat Oraz er namelijk weer werkt en er dus ook voor de kinderen zou zitten. Daarbij is het hotel wel erg achteruit gegaan, ook wat ik nu vaker terug lees op internet. Toen ik daar vorig jaar rond deze tijd zat, was het voor mij ook de laatste keer. (En voor meerdere die er vaker komen ... ) Ik had gehoopt dat ze nog binnen gingen filmen of dat Rob de smaaktest ging doen ... Dan had ik gelachen, maar helaas ... nu is het gewoon misbruik maken. Want later zaten ze in een goed hotel, ook Pineta maar dan Deluxe ... Waar wil de baas je hebben, juist daar, want daar komt meer geld binnen. De verhouding prijs/kwaliteit was vorig jaar wel prima. Alleen het is steeds meer een aflopende zaak. Ik zat er dus ook op te wachten dat ze in de uitzending zouden komen.
Ik heb alleen Pineta gezien maandag, me oma belde dat het hotel er was geweest en dat we dat vast wel hadden gezien ... not.
Ik weet dat de eigenaar van Pineta het clubhotel verwaarloosd en het niet meer zo belangrijk vindt, maar heel veel dingen vond ik wel overdreven... Je betaald er ook naar nl. Ik geloof ook niet dat er 2400 euro betaald is voor 2 personen.. Ik ben er nu 2 keer geweest, de 1e keer 700 euro geloof ik voor 10 dagen, de 2e keer 400 euro voor 8 dagen... Ik vraag me echt af hoe je in godsnaam aan 1200 euro voor 8 dagen (geloof ik?) komt! Dat is onmogelijk.... Wijz aten dit jaar in een 5 sterren UAI, echt een super hotel, en wij waren dat geld nog niet eens kwijt... Als je dat dan echt betaald voor een 3 sterren, ben je zelf ook echt dom.
Wbt kinderanimatie.. die vond ik vorig jaar ook wel erg tegenvallen hoor. Er is wel iemand en er wordt wel wat gedaan, maar echt een vol dagprogramma heb ik niet gezien?
Samy
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 13:18
Ik lees nu dat ze voor de kinderanimatie moesten betalen Vorig jaar 3 weken was 700 euro, nu 3 weken is 800 euro, dus qua prijs is het niet al te veel om hoog gegaan (was dan in september). Tja nu kies ik voor die 800 euro liever een weekje new york
Nadir
Geplaatst: 23-09-09 13:51
Nathalie schreef:
Als je dat dan echt betaald voor een 3 sterren, ben je zelf ook echt dom.
Nou, dat vind ik ook! Daar kun je echt veel leukere dingen van doen!
ju1982
Geplaatst: 23-09-09 15:04
Nadir schreef:
Nathalie schreef:
Als je dat dan echt betaald voor een 3 sterren, ben je zelf ook echt dom.
Nou, dat vind ik ook! Daar kun je echt veel leukere dingen van doen!
Betalen voor kinderanimatie? Zal wel iets speciaals geweest zijn en dan gaan mensen zeuren. Weet je wat het vaak is met zulke dingen, mensen kijken niet goed en luisteren niet goed. Ik heb ook wel eens klachten gehad over dat zogenaamd betaald moest worden voor de animatie. Mijn baas dacht meteen dat ik ff een zakcentje bijverdiende maar dat was niet zo. We hadden een activiteit die ons veel geld koste en daarom koste die activiteit 10 lira per kindje. Willen ouders dat niet, dan kunnen ze een uurtje later gewoon weer komen. Of netzoals met kinderparty's die wij vaak hadden, dat kostte 25 lira en was van 6 tot 11. Ook heel fijn voor de ouders dus. Wij gingen dan met de kids eten en ze kregen heel veel snoep en kadotjes (die wij kochten van die 25 lira, daarvan bleef 5 lira over die naar ons ging..) daar willen sommige mensen ook over klagen... Ik noem t egoistisch.
Ik heb geen idee, las op zoover dat het schminken nu betaald was... ze mochten alleen maar kleuren (en ja vorig jaar mei/oktober was dat ook en de mini disco dan..)
Hebben jullie net dat Mardan Palace hotel gezien? Bij Het is hier weer fantastisch? Jeujtje daar wil ik wel naartoe.
Nadir
Geplaatst: 23-09-09 21:45
Ik heb het gezien ja! Ik ben er echt al zooooooooo vaak langs gereden, wel gaaf om eens van binnen te zien. Maarre... €14000 per nacht voor de Royal Suite
Zag wel bij corendon (ben meteen even gaan snuffelen ) dat je nu in oktober in de superior anatlion suite (ofzoiets) kunt voor 900 euro, logies ontbijt voor 8 dagen. Dat valt dus wel mee.
Winged
Geplaatst: 23-09-09 22:58
Duur geintje niet
Ook wat die mensen in een normale kamer betaalden voor 2 weekies... Pff...
Vond het trouwens wel grappig dat Titanic laatst echt helemaal afgekraakt werd en nu weer zo werd gebracht.
In Red mijn vakantie was hij twee (? of drie?) weken geleden ook, en toen werd Titanic helemaal afgekraakt. Nu weet je dus helemaal dat je het niet zo serieus moet nemen in dat programma.
ikkuh15
Geplaatst: 24-09-09 09:38
Die aflevering heb ik toen ook gezien. Dat was toch met die gezinnen die 2 kamers geboekt hadden en toen de ene kamer aan het einde van de ene vleugel, en de andere kamer aan het einde van de andere vleugel hadden gekregen. Ze wilde 2 kamers langs elkaar vanwege hun zoontje. Ik vond het allemaal een beetje overdreven. Ik snap goed dat je twee kamers langs elkaar wilt, maar je hebt toch zelf ook een mond om naar de receptie te gaan?
Kan me echt niet voorstellen dat dat hotel zo slecht is. Als het om de reden gaat die ikkuh15 aangeeft dan is het helemaal belachelijk... Ik begrijp best dat het vervelend is, maar daar laat je je vakantie toch niet door verpesten?
Ach bij red mijn vakantie komen ook wel eens mensen voorbij die een 3 sterrenhotel hebben die alle extra's verwachten die er ook in een NL's 3 sterrenhotel zijn. De sterren van NL en Turkije zjin niet helemaal te vergelijken met elkaar...
Ik vind niet echt verschil tussen een Nederlands 3 sterren en een Turks 3 sterren.. 3 sterren is niet veel en dan verwacht ik al niet veel... Maargoed dat ben ik. Soms is het echt gezeur en wat Ikkuh zegt, dat denk ik bijna elke week..... Dat kun je zelf toch ook wel oplossen?
Ben wel erg benieuwd naar de aflevering van de mensen die wij hebben leren kennen op vakantie..