Gister een beetje rustig dagje gemaakt. Voor gras gemaaid en wat onkruid verwijderd een kast in elkaar gezet en huishoudelijke taken
En eea aan mail eruit gegooid. Stroommeneer en vloer meneer even reminder gestuurd. De vloer meneer zag ik toevallig s avonds aan de overkant staan, hem ook nog even gesproken. De offerte zou moeten volgen ook.
En heel toevallig met wegbrengen van de kastdoos waren ze daarnaast bij een huis (het mooiste huis en denk ik ook het duurste
) aan het scheppen met een kraan. Even aangesproken. Wat blijkt de bewoner heeft een grond verzet bedrijf een heel stuk verderop. Hij is vanmorgen geweest om de parkeerplaats te bespreken. Ik krijg twee offertes voor verschillende afwerkingen van de benodigde keerwand en een met een afgaand talud waar veel minder fundering voor nodig is maar meer plaats vergt. En de p plaats wordt halfverharding. Dat heeft hij ook en zie je meer hier wel.
Ik ben benieuwd, hij heeft ook vrij vlot tijd. Voor de p plaats zou ook de vloermeneer een offerte geven. Al gaat voor dit mijn voorkeur uit naar een bedrijf dat alleen maar dit aanlegd.