PSvanLot schreef:Wat heeft Kim Emmen een fantastisch paard bij zich!
Echt een wereldpaard, wat een mooie combinatie. Als reserve mee en dan het beste resultaat van het team rijden. Petje af!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZwarteHeks schreef:Wij zitten category A, B05, Rij 13. Nog steeds geen idee waar dat precies is.![]()
Wij hebben een hotel gauw kunnen boeken in Plaisir.. weten alleen nog niet hoe we in Versailles gaan komen morgen ochtend. Heb de app voor het OV, maar kom er qua kaartjes kopen niet uit.
Veronica2 schreef:ZwarteHeks schreef:Wij zitten category A, B05, Rij 13. Nog steeds geen idee waar dat precies is.![]()
Wij hebben een hotel gauw kunnen boeken in Plaisir.. weten alleen nog niet hoe we in Versailles gaan komen morgen ochtend. Heb de app voor het OV, maar kom er qua kaartjes kopen niet uit.
Boek een Bolt, dat is echt het handigste. Je zit korte zijde C, rij 13 is mooi en dan kijk je wel zo'n beetje over de juryhokjes heen.
roxiie schreef:Slecht bereikbaar is imo nog steeds bereikbaar.
Ik zou daar gewoon heen rijden.
Er zijn nog geboeg andere parkeerplekken (aangegeven met borden hoeveel plaatsen nog beschikbaar etc) mocht je toch uit moeten wijken.
Ik zou dan weer niet naar het kasteel zelf rijden, daar vond ik het druk en chaotisch.