Met mijn bestie, dus we gaan zeesterren: all inclusie zo min mogelijk bewegen en zo veel mogelijk bruinen
Leuke ideetjes zijn altijd welkom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Travel_me schreef:Dorine92 schreef:Goh ik wist helemaal niet van het bestaan van dit topic. Een topic naar mijn hart.
Afgelopen jaar weer veel gereisd. Warschau, Dubai, de Malediven, Malaga, Albanië 2x, de Algarve, de Azoren, Barcelona, Nairobi, Madagaskar, Parijs, Letland en Litouwen.
Voor komend jaar is het plan om het wat rustiger aan te doen. Voor nu staan "alleen nog maar" Albanië 2x, Krakau en Estland vast.
Ik had eerst het idee om sowieso naar Angola, Senegal en Suriname/Frans Guyana te gaan. Inmiddels heb ik dat ook losgelaten. Het lijkt erop dat februari de beste tijd is om Suriname te pakken, en komende februari is te snel, heb dan nog niet genoeg geld. Dus dat wordt februari 2027.
Voor dit jaar is dan voor nu het plan om bij een leuke aanbieding spontaan weg te kunnen. En mij kennende ga ik sowieso alsnog alle kanten op.
Ben alleen nu al heel enthousiast over Suriname en Frans Guyana. De mensen die daar zijn geweest.. hebben jullie een auto gehuurd en zelf alles bezocht, of hebben jullie tours geboekt, of een georganiseerde rondreis gemaakt, of een combi van dat alles?
Wat ik echt heel graag wil is sowieso naar de Kaieteur watervallen, en verder in Suriname van die stammen bezoeken in de amazone. Echt een beetje de moeilijkere maar authentieke te plekken opzoeken. Als het er te dik bovenop ligt qua toerisme vind ik het niet leuk. Iemand tips? Of een goede gids waar je nog een telefoonnummer van hebt?
Geen ervaring met Suriname, maar lijkt mij wel een vette bestemming. Had er voor dit jaar naar gekeken, maar de periode waarin ik wou was mega duur qua tickets. Misschien 2027. Zelf had ik gekeken naar SU4you. Zij bieden veel (standaard) trips aan, maar misschien kennen ze ook wel mensen die je mee zouden kunnen nemen de amazone in?
cocktailtime schreef:Ik ga voor t werk in maart naar lapland
In mei 1 weekje gran canaria geboekt
En in juni gaan we met het werk nog 4 dagen ergens heen in europa (maar dat weten we nog niet)
Voor eind september zoek ik nog een bestemming.
Heb heel zuid en midden amerika gedaan maar zou graag nog eens terug willen. Of misschien toch thailand of bali icm lombok en de komodo eilanden.
Ik reis altijd in mijn eentje dus heb nu een beetje en luxe probleem omdat ik al veel gezien heb
purny schreef:Ik twijfel tussen Dubai en Las Vegas.
Dubai omdat dat echt heerlijk is qua warmte.
En Vegas vanwege de andere dingen die ik graag wil zien

X2305 schreef:Ik vond Vegas echt enorm overgewaardeerd. Ik hoef er zelf ook niet meer heen. In dit geval zou ik zeker voor Dubai gaan
Dorine92 schreef:Het ligt er ook nogal aan wat je verstaat onder Dubai. Ik had een auto en heb ook de andere Emiraten bezocht, en ben de woestijn in gegaan met een kameel via de plaatselijke (kamelen-)rijvereniging. Ik vond het echt wel heel leuk. Het eten is er ook overal erg lekker
purny schreef:Dorine92 schreef:Het ligt er ook nogal aan wat je verstaat onder Dubai. Ik had een auto en heb ook de andere Emiraten bezocht, en ben de woestijn in gegaan met een kameel via de plaatselijke (kamelen-)rijvereniging. Ik vond het echt wel heel leuk. Het eten is er ook overal erg lekker
Via welke site heb je dit geboekt?
Ook wil ik een dagtocht naar Abu Dhabi doen
.