Jullie nog ideeen voor tijdelijke overnachtingsoplossing 3-4dagen. Wil ze niet meer verplaatsen ivm hoogdrachtig. Dus kom uit op vindskydd. Maar dan moet ik er 4 hebben omdat Zorro anders alsnog buiten staat. Maar dst is Misschien dat ik wel over een hele simpele oplossing heenkijk
En een rundbuehall dan? Zijn ook niet super goedkoop, maar kun je wel houden als schuilstal.. huurstal is vast ook niet goedkoop als je nadenkt bij transport.
Even gekeken wat dat is, zelfde als de vindskydd. Op zich leuk, zeker omdat we het daarna nog zouden kunnen gebruiken voor de tractor en zaagselopslag. Maar als de hormonen vd drachtige dames opspelen ben ik bang dat ze door het doek heen trappen.
De huurstal waar ik naar gevraagd heb is €1000,- p.m. Dus dan kan het een maand blijven staan en kan de vloer vd stal in 1x worden gelegd ipv 3x. Eerst maar afwachten op welke termijn er geleverd kan. Wel kleine stalletjed 3x3, maar tis maar voor even.
Zit er nu aan te denken om een grote vinskydd van 9 bij 10m te kopen. Stuk van 5m land eromheen, dat ze daar dan tijdelijk overnachten. Daarna kan het dan dienst doen als hooi en zaagselopslag, tractor, zitmaaier etc kan er dan ook in.