(uithof en de kleine banen snowworld) en op de lange piste worden mijn benen zo doodmoe van die sleepliftjes.. en ook daar, drie bochten draaien n beneden. dan vind ik er niet zoveel meer aan 
edit: hoe bevallen die ski's? altijd al afgevraagd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(uithof en de kleine banen snowworld) en op de lange piste worden mijn benen zo doodmoe van die sleepliftjes.. en ook daar, drie bochten draaien n beneden. dan vind ik er niet zoveel meer aan 
Celiien schreef:Hanafubuki schreef:Moet je naar Landgraaf Celien! Daar heb je een stoeltjeslift! en langere piste dan de lange in Zoetermeer.
Wij rijden serieus vaak naar Landgraaf, teriwjl zoetermeer het dichtstbij is
ja hallo, ik woon in rijswijk(den haag)
een driejarige vraagt echt niet zelf om te gaan skiën, en wanneer ze wat ouder zijn doen ouders ze toch ook op les terwijl ze misschien een stuk liever met de ouders meegaan, techniek leren is hartstikke belangrijk. Ik heb vroeger heel wat afgejankt in het klasje maar ben wat blij dat ik er niet uit ben gehaald nu, want daardoor kan ik wel skiën en hoe later je het leert hoe minder soepel dat gaat.
. Wel alles in kleur, ik ben al blij dat ik iets passends vind
. Maar voordeel lange baan en uurtje rijden of zo
wie weet ooit
Had ze niet gevraagd had ze ook niet gehoeven van ons.
(al gok ik van niet, ze heeft ook een complete skiuitrusting zelf
gaat harder zegt ze en 'nu kan ik wel remmen mama' 
dan gaat mijn 'nooit vallen in de lift' denk ik zomaar teniet 
Gaat wel beter maar ankerlift meest in sneeuw gegaan met neus.
Levi heeft vooral sleepliften. Ook heel lange (de ergste twee zijn 1000 meter plus, de langste geloof ik meer dan 2 km. Is een anker en tsja sneeuwhappen. Ben nu aan kijken of links staan beter werkt. Rechts blijft anker achter brace haken en ga ik plat. De paddestoel, als ik die niet meteen goed heb kom ik in de knoei met brace
. Heb zo al eens een paddestoel gesloopt en een fraai blauw been overgehouden. De truc is voor mij tussen benen uit en nog seconde of 6 vasthouden.
) maar gaat ook beter. Ook daar is blijven herhalen, nog niet nog niet en pas op laatste moment eraf.
maar nu wil ze alleen nog maar van de blauwe af
daarnaast is landgraaf slechts 80 meter langer dan zoetermeer, dus uhm ja 
ook prima.
en dan moeten mijn ski's nog een waxbeurt hebben
(staat komend weekend gepland)
achter elke bil een uitsteeksel en gaan met die pizza
sureido schreef:Iedereen die kinderen meeneemt op skivakantie dwingt ze (op wat voor manier dan ook, de aardige manier of de constant huilen manier) toch om te gaan skiën/boardeneen driejarige vraagt echt niet zelf om te gaan skiën, en wanneer ze wat ouder zijn doen ouders ze toch ook op les terwijl ze misschien een stuk liever met de ouders meegaan, techniek leren is hartstikke belangrijk. Ik heb vroeger heel wat afgejankt in het klasje maar ben wat blij dat ik er niet uit ben gehaald nu, want daardoor kan ik wel skiën en hoe later je het leert hoe minder soepel dat gaat.
En ik heb echt geen trauma er aan overgehouden![]()
Als ze echt een godshekel hebben aan skiën, dan gaan ze natuurlijk niet mee, want dan heb je zelf ook geen plezier.
Ik heet geen sureida, dit doe je altijd fout.
zou het jammer vinden, maar als ze het niet leuk vinden/niet durven, wordt er gewoon niet geskied 
voor ik die losgewurmd had was de lift al bijna op de terugweg.
. Ik heb dadelijk in Levi tijd genoeg om te oefenen. Aanwezig 2 stoeltjes, 2 cabines en ontelbare sleepliften over het hele gebied, waarvan een cabine eigenlijk voor hotel bedoeld is, of naar piste met jawel een sleeplift.

maar dat komt volgens mij bijna niet voor