Fitzroy schreef:Er kunnen wel restaurants gesloten worden omdat ze geen geld voor inkoop of personeel hebben, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk in toeristenplaatsen. Toeristen blijven toch eten.
Zijn ook vaak familiebedrijven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Wow wow wow. Iemand ooit geweest op Santorini? Nog nooit van gehoord, maar wow! Ik wil hier heeneen vulkaan eiland waarvan de helft van t eiland in de zee is gezakt toen de vulkaan was uitgebarsten (heeel lang geleden) en nu is er een maanvormig eiland over. Met rode stranden en kliffen..vet! Iemand ervaring?
er is bij sunweb nu een hele mooie aanbieding.
NatasjavE schreef:laughterline schreef:Wow wow wow. Iemand ooit geweest op Santorini? Nog nooit van gehoord, maar wow! Ik wil hier heeneen vulkaan eiland waarvan de helft van t eiland in de zee is gezakt toen de vulkaan was uitgebarsten (heeel lang geleden) en nu is er een maanvormig eiland over. Met rode stranden en kliffen..vet! Iemand ervaring?
er is bij sunweb nu een hele mooie aanbieding.
Ja ik ben vorig jaar geweest. 1 dagje.
Het is heel erg mooi. Maar voor een dag of 2 a 3.
Het is gigantisch toeristisch erg druk en duur.
Ik zou eerder naar een van de omliggende eilanden gaan en dan met de ferry een dag of 2 naar Santorini gaan.
laughterline schreef:Lijkt me ook geweldig..en wij zijn beide fotografie gekken dus denk dat we daar veel rolletjes vol schieten![]()
Maar is t echt zo druk, overal?
Edit: we zouden dan over twee weken gaan, eerste week van juli een weekje.