maak vanavond wel wat als ik wat zie
Ik ga de "toerist" uithangen/ Zie ik een hete cowboy vraag ik of ik er mee op de foto mag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maak vanavond wel wat als ik wat zie
Ik ga de "toerist" uithangen/ Zie ik een hete cowboy vraag ik of ik er mee op de foto mag
Wel de leukste voor jezelf houden natuurlijk, dat gun ik je dan wel weer
Vast wel
maar het is moeilijker om even mijn 2 kilo wegende camera in iemands handen te duwen en zeggen "maak eens een foto van ons"" en dat ze dan niet te dichtbij staan
Ik mezelf helemaal opgemaakt (dat is zeldzaam hoor
) en kijg ik net te horen dat het volgende week is, terwijl er op een website staat dat het deze week is
Killyenn schreef:You only live once?Die reis onthoudt je je hele leven, het feit dat je een paar maandjes wat minder geld hebt gehad ben je over twee jaar alweer vergeten
Wanneer krijg je nou weer zo'n kans?
Heb daar al een hoop geld aan uitgegegevn, voor 30 uur lessen en al betaald voor een examen. Moet het alleen nog halen... en anders extra lessen bij kopen.
Maar aan de andere kant, in zo weinig dagen kan je nooit genoeg zien... Ik denk dat als ik de volgende keer weer kom ik fifty fifty wil doen ongeveer. Dus 2 maanden Alaska en 1 maand California bijvoorbeeld. Ik ben ook de volgende keer bij haar welkom, dus het is niet dat haar aanbod alleen voor nu geld
En dan zal ik ook mijn rijbewijs hebben, dat zal ook veel schelen, dan kan ik dingen ook alleen bezoeken en dan kan ik gewoon een auto lenen/huren 

En dan heb ik hopelijk ook mijn rijbewijs dus dat scheelt dan. Ik ben dan 23 dus dan kan ik ook gewoon een auto huren (kan als buitenlander toch pas vanaf 21 jaar?) lifaya schreef:daar denk ik idd over... Dan kan ik als ik weer in NL ben rustig sparen voor mijn volgende reisEn dan heb ik hopelijk ook mijn rijbewijs dus dat scheelt dan. Ik ben dan 23 dus dan kan ik ook gewoon een auto huren (kan als buitenlander toch pas vanaf 21 jaar?)
Hangt natuurlijk van mijn situatie af, maar ik wil toch graag volgend jaar weer terugkomen
Dus dat scheeld heel erg in de kosten
lifaya schreef:daar denk ik idd over... Dan kan ik als ik weer in NL ben rustig sparen voor mijn volgende reisEn dan heb ik hopelijk ook mijn rijbewijs dus dat scheelt dan. Ik ben dan 23 dus dan kan ik ook gewoon een auto huren (kan als buitenlander toch pas vanaf 21 jaar?)
Snap de logica nog steeds niet, in Amerika mag je vanaf je 16e rijden maar als je onder de 25 een auto wilt huren betaal je de hoofdprijs.

heb er wat kiekjes van gemaakt, hij wou écht niet stilstaan
daarbij stond de zon op zijn hoogste punt dus was ook niet echt handig