Haha ik had ff niet door dat je je naam had veranderd...dacht hé die ava ken ik maar er klopt iets niet Ow wacht das Feline Als je n beetje n wat donkere kleur jas hebt kan die broek er denk wel bij
Fee_
Geplaatst: 25-12-11 01:26
Haha. Ja klopt, ik was felinetibor. Werd tijd voor iets anders.
Dit is mijn jas. Het is lichtgroen maar neigt ook een beetje naar donkergroen. Denk dat het wel gaat, en anders boeit het me eigenlijk ook niet zoveel.
DieL_Zor
Geplaatst: 25-12-11 01:34
Hihih smile Ik zeg doen!
Fee_
Geplaatst: 25-12-11 01:37
Die broek is echt knalgeel, zal wel even een foto zoeken. Heb nu een roze broek, dus val altijd wel op, maakt niet uit welke broek ik aan heb.
Edit: deze is het. De kleur dan, in de winkel is de broek veel wijder.
DieL_Zor
Geplaatst: 25-12-11 01:40
Ik had al zo'n vermoeden dat het die was, is van O'neill toch? Val je ook lekker op toch Roze blijft ook leuk
Fee_
Geplaatst: 25-12-11 01:41
Ja klopt, deze is van o'neill. Maar in de winkel hing er ook een van protest, zelfde kleur en die zit fijner en is goedkoper.
DieL_Zor
Geplaatst: 25-12-11 01:43
Haha oke dan is de keus snel gemaakt
Fee_
Geplaatst: 25-12-11 01:44
Precies. Hoop dat paps van de week nog even mee wil, aangezien hij wel moet betalen.
Veeel plezier voor iedereen die ondertussen al in de sneeuw zit of ergens in deze weken nog gaat!! Ik moet voorlopig nog even in het saaie nederland blijven waarom mogen wij nog niet? Ow ja, MERRY CHRISTMAS AND A HAPPY NEW YEAR!!
Zo, ben weer terug van een weekje Mayrhofen! Het was ontzettend leuk lekkere sneeuw gehad, leuke aprés ski! wil weer terug!! iedereen die deze week gaat veel plezier!
Fantabulouss
Geplaatst: 25-12-11 16:42
Nog even uitverkoop geshopt voor de wintersport
Geshopt bij Scapino voor €8 i.p.v. €35
En bij dolci's Ella laarzen, zelfde als bovenstaande alleen dan het wat lagere model 50% korting van €60 naar €30
Net skibroek, skiopbergtas en skislot besteld... Ben erg benieuwd...
Iemand idee of dat 15000 of 8000 waterdichtheid van skibroeken echt veel verschil maakt?
Birgit__
Geplaatst: 26-12-11 00:24
Ik meld me ook. Dan wel niet voor mij, maar voor mijn ouders Wij gingen ieder jaar met het gezin op wintersport in Oostenrijk en dan meestal Flachau. De laatste jaren gaan mijn ouders alleen, en ze wilden dit jaar graag weer gaan. En als kerstcadeau hebben mijn broer en ik een reis 'gewonnen' voor 5 dagen wintersport in Oostenrijk voor onze ouders. Het is Grosskirchheim geworden. Mensen ervaring met deze plek?
Ik hoop dat mijn ouders het leuk vinden
Fee_
Geplaatst: 26-12-11 00:48
Super zeg Birgit!
Tenerife, het maakt natuurlijk wel verschil, maar ik heb altijd genoeg gehad aan 8000, na een paar jaar krijg je dan wel een natte kont (met boarden, dan zit je meer) maar dat heb je ook met 15000
@Fee, die gele o'neill is leuk, heb ik ook! Lekkere broek hoor. Zo.. kerst zit er weer op voor mij. Twee dagen achter elkaar 16-18 uur gewerkt. yeeeeh Wel goede berichten van overal uit wintersportland!
Kan uit eigen ervaring zeggen dat er iig in de Kitzbüheler Alpen (Wilde Kaiser en omgeving) genoeg sneeuw ligt . Was er afgelopen do/vrij en er is inmiddels nog weer wat bij gekomen. Van het WE toch maar mijn andere laarzen meenemen, want ik heb mijn anderen geloof ik aardig verpest door al het zout .
Klopt inderdaad is echt een heel groot gebied waar je dan heen kan
Gave broek trouwens hierboven!
Goede sneeuwberichten
Ik mag zaterdag weer even boarden in landgraaf blij!
citroen
Geplaatst: 28-12-11 00:18
Iedereen die er nu zit heel veel plezier!
Ben net terug uit Sauerland! Was echt super! Zaten in Medebach (centerparcs) daar helaas geen sneeuw.. Maar toen we zaterdag naar winterberg gingen lag er aardig wat! Natuurlijk even langs de ski piste gereden die er redelijk uit zag.. Zouden gister een arreslee tocht gaan doen, maar helaas was alle sneeuw weg! Was even flink balen! Zelfs alle pistes zaten onder de bruine plekken! Dus iedereen die naar winterberg gaat: Goodluck
Pff kan niet wachten tot Tsjechie! Nog 2maandjes!
edit: @ Fantabulouss: super leuke helm!
Kalien
Geplaatst: 29-12-11 15:31
Begin februari gaan we naar Saalbach!! Heb vaker geskied, maar nog nooit in Oostenrijk, dus ben benieuwd!