Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Als je over student OV hebt, dan per 16 juli (tot 16 augustus)en als je over NS hebt, geen idee!
Horsefreak schreef:Pinootje schreef:Als je over student OV hebt, dan per 16 juli (tot 16 augustus)en als je over NS hebt, geen idee!
Gaat me ook 4 retourtjes kosten en een enkeltje. Heb gewoon les in juli en augustus. Reiskosten zijn dan zeker niet bij de DUO/IB te declareren? Gelukkig nu wel een kamer, maar zal in het weekend heen en weer moeten voor mijn werk.
Banjer schreef:*breekt weer een keertje in*
Ik heb een vraagje voor de conducteurs/conductrices onder ons
Ik heb bij de Hema een dagkaart gekocht, geldig voor 1 volwassene en een kind... mag je die eigenlijk ook zonder kind gebruiken?![]()
![]()
Dat zou me nl. € 10,-- schelen op een retourtje Amsterdam voor zaterdag...
Jans schreef:Als er meer dan 5 minuten vertraging is wachten ze niet.. Dat gooit de hele dienstregeling in de war.. Ik heb een hele poos naar apeldoorn gereisd incl die 2 min overstap in amersfoort. Ik denk dat ik vaker heb moeten wachten dan dat het soepel ging..
alleen de laatste trein is verplicht te wachten.
Jans schreef:Als er meer dan 5 minuten vertraging is wachten ze niet.. Dat gooit de hele dienstregeling in de war.. Ik heb een hele poos naar apeldoorn gereisd incl die 2 min overstap in amersfoort. Ik denk dat ik vaker heb moeten wachten dan dat het soepel ging..
alleen de laatste trein is verplicht te wachten.