savonds gaat de trein naar rotterdam op bepaalde tijden ook vanaf 18. En die naar DH natuurlijk ook. Dus ik loop daar altijd maar blind heen. Behalve 18:44 en 18:47. Dan spoor 8
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savonds gaat de trein naar rotterdam op bepaalde tijden ook vanaf 18. En die naar DH natuurlijk ook. Dus ik loop daar altijd maar blind heen. Behalve 18:44 en 18:47. Dan spoor 8
vanuit werk
en als je over NS hebt, geen idee!
ik reis altijd gratis met de NS
Pinootje schreef:Als je over student OV hebt, dan per 16 juli (tot 16 augustus)en als je over NS hebt, geen idee!
Horsefreak schreef:Pinootje schreef:Als je over student OV hebt, dan per 16 juli (tot 16 augustus)en als je over NS hebt, geen idee!
Gaat me ook 4 retourtjes kosten en een enkeltje. Heb gewoon les in juli en augustus. Reiskosten zijn dan zeker niet bij de DUO/IB te declareren? Gelukkig nu wel een kamer, maar zal in het weekend heen en weer moeten voor mijn werk.
Banjer schreef:*breekt weer een keertje in*
Ik heb een vraagje voor de conducteurs/conductrices onder ons
Ik heb bij de Hema een dagkaart gekocht, geldig voor 1 volwassene en een kind... mag je die eigenlijk ook zonder kind gebruiken?![]()
![]()
Dat zou me nl. € 10,-- schelen op een retourtje Amsterdam voor zaterdag...
.Jans schreef:Als er meer dan 5 minuten vertraging is wachten ze niet.. Dat gooit de hele dienstregeling in de war.. Ik heb een hele poos naar apeldoorn gereisd incl die 2 min overstap in amersfoort. Ik denk dat ik vaker heb moeten wachten dan dat het soepel ging..
alleen de laatste trein is verplicht te wachten.
.
. Maar dan word er wel voor vervangend vervoer gezorgd
. Jans schreef:Als er meer dan 5 minuten vertraging is wachten ze niet.. Dat gooit de hele dienstregeling in de war.. Ik heb een hele poos naar apeldoorn gereisd incl die 2 min overstap in amersfoort. Ik denk dat ik vaker heb moeten wachten dan dat het soepel ging..
alleen de laatste trein is verplicht te wachten.
Vervolgens ging in rdam de laatste stoptrein naar rdam (wij waren de IC naar rotterdam) ook weer op ons wachten.