Ik wilde een avondje parijs doen Maar misschien dat we net als C_hristel gewoon een dagje gaan
Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's C_hristel
Ja, met jou was ik in de war.
Ik vond het eigenlijk ook wel een goed idee. Mocht het er inderdaad van komen dat ik volgend jaar eindelijk weer eens naar Disneyland ga, is het wel leuk voor de afwisseling.
Ze staan in mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=73HBOAVC Ik heb niet echt de mooiste uitgekozen, maar ik heb gwn even wat neer gedropt , zodat jullie een indruk hebben. Ik heb ook nog heel veel foto's van de stuntshow met die autos. Achteraf vind ik het jammer dat ik niet meer shows bezocht heb, maar daar was echt geen tijd voor.
Denk4ever: niet naar Stitch live geweest, helaas. Daar wilde we wel graag heen. Maar telkens toen we lang kwamen draaide hij niet en we wilde ook nog een gedeelte van het 'grote' park zien, dus zijn we daar eerst heen gegaan met de planing dat we 's avonds nog terug wilde gaan naar de studio's.. Toen gingen we terug en was hij om 19:00 dicht .. haha helaas.
mbkaatje: die onderste van die 'normale' parade, zonder die lichtjes zegma.
Ik moet wel zeggen dat ik ze geen één keer spontaan tegen ben gekomen en ze helaas ook niet altijd op de speciale plekken stonden op een bepaalde tijd. Maar dat kan goed komen door het weer.
curly2day: Leuk zeg.. in 4 dagen heb je tenmiste genoeg tijd om alles te zien, denk ik dan! Tip, zorg dat je te gelijk met de plattegrond ook een programma boekje mee neemt. Hierin staan de tijden genoteerd van de shows en waar de disney figuren staan.
Wanneer is het trouwens echt rustig in disney? Is het daar altijd 2 uur wachten voor de populaire atracties .. Ik zou nog wel een keertje terug willen, ook om wat meer shows te zien enz.
De volgende atracties waren trouwens dicht: - Legends of the wild west - Pocahontas indian village - River Rogue Keelboats
Maandag en dinsdag zijn over het algemeen de rustigste dagen En dan idd vooral als er geen vakantie zijn...
Wij konden het goed merken.. zaterdag en zondag bij populaire actracties inderdaad bijna 2 uur wachtrij-en... en de maandag, dinsdag en woensdag konden we bijna overal zo doorlopen en was het langste wat we hebben moeten wachten 20 minuten