Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik wacht nog rustig een antwoord af op het mailtje van mijn papa. De fotos zijn op een albumpje na weer onderweg hierheen, mijn papa heeft de groteren gescand en het album gaat hij rustig doornemen en scannen wat hij wil hebben. De rest is achtergebleven.
getverderrie ik heb een partij last van de ab en kaak en van het ongemak van alles . Ik wil normaal fatsoenlijk kunnen eten ipv kleine stukjes zacht eten wegduwen en slikken. Ik wil normaal fatsoenlijk kunnen liggen ipv half rechtop omdat het anders te zeer doet. Ik ben erg knorrig door
@#%&*
.
)
ik koel ook. Het is nu ook meer ongemak en druk in mijn kaakbot door de ontsteking die niet weg is. En druk op de wond en een kaak die niet echt meewerkt door stijfheid en zwelling. Last van de ab en frustratie van niet normaal kunnen eten of slapen.
ik ben niet meer "ici" maar vlak voor het groene vinkje
met eventueel de mogelijkheid om een aangepaste lening aan te vragen voor de werken ook nog. Dat is niet nodig gelukkig maar die optie had ik ook nog kennelijk.
nu afwachten tot het laatste accoord. Eindelijk is alles correct ingediend en bij de laatste beoordelaar
noten rapen? Misschien alvast wat bollen in de grond ook. Geen idee hoe het met het fruit is nu.
echt is die kies eruit dan is de sjit wel klaar, nope. Pijn nam toe zwelling ook. Vanmorgen grondig bekeken en fotos gemaakt. Alles netjes, alleen de oorzaak is nu zeker, de wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg in combinatie met een beroerde wortelkwaliteit. De toen aangebrachte vulling was dus niet meer verbonden met de wortel kennelijk maar zat er los aan vast. Daardoor een open verbinding voor geen idee hoe lang. De desbetreppende punt vulling nu gespot op foto. Netjes ingebed in het kaakbot.
alleen de nieuw gekochte weckpotten in doos zijn spoorloos. Die heb ik wel nodig daar

Niet helemaal een verrassing, ik had er al een vermoeden van een tijdje maar helaas is dat bevestigd.
Niet dat er iets verandert voor haar maar inmiddels heeft ze een hartruisje. En spieratrofie achter, maar dat wisten we al jaren.
karuna schreef:Ah dat zou grappig zijn![]()
Inmiddels weer terug. Takjes zijn veilig aangekomen op hun vakantie verblijf. Oude dame heeft haar checkup weer gehad. Helaas dit keer geen 10 gekregen maar haar eerste ouderdoms mankement is daar.Niet helemaal een verrassing, ik had er al een vermoeden van een tijdje maar helaas is dat bevestigd.
Niet dat er iets verandert voor haar maar inmiddels heeft ze een hartruisje. En spieratrofie achter, maar dat wisten we al jaren.
Hoewel de hartruis niet minimaal is is het ook geen doodsvonnis. Gewoon doordoen met hoe ik al deed. Uitkijken met de warmte, haar beschermen tegen teveel inspanning en beweging doseren. Ze mag mee maar ja het is en blijft een hondje van de dag. Wat gezien haar leeftijd al logisch was. Het is wel een beetje spannend, nu verder dan een dag van nederland maar in het ergste geval overlijdt ze tijdens een voor haar fijne bezigheid namelijk rindtrekken met de camper. En hoe ik dat dan moet gaan oplossen zie ik dan wel. Waar ik ben, zijn er dierenartsen of crematoria in de buurt of niet.
gewoon kalm aan doen zoals altijd.
muziekje aan, soms vals mee bleren
karuna schreef:Al een stukje onderweg. Even pauze.
Ik heb mijn rolstoel ook bij me, daar zit ze heel best op als ze wil. Scheelt ik ben ook niet de verste loopster. Tot nu toe kan ze verder dan ik.gewoon kalm aan doen zoals altijd.
Ik hoop dit keer leuke dingen en geen niet geplande poep zeg maar
Maar heerlijk even alleen onderweg. Niks hoeven zeggenmuziekje aan, soms vals mee bleren
ik ga alleen in mijn eentje niet verlaten staan maar blijf meer soort van bewoond en op officiele plaatsen, met zijn tweeen willen we nog wel eens de stilte opzoeken. Daar houdt ik wel rekening mee.

ik snurk vannacht op de bank/tafel. Ook een bedmaat maar ietsje harder.
het is hier droger dan droog geweest lijkt het. Nog geen 5 cm aanvul in de regentonnen. Het gras in de continue zon is zelfs opgekruld door de droogte. En een keiharde betongrond. Dat wat in de schaduw is is best stevig gegroeid.
En mijn plafondventilator gaat niet aan. Dat kan batterij zijn (rare afwijkende maat nodig die ik niet heb) of het stroompunt werkt niet. Dat heb ik nog niet kunnen uitvissen.