Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ah dat zou grappig zijn![]()
Inmiddels weer terug. Takjes zijn veilig aangekomen op hun vakantie verblijf. Oude dame heeft haar checkup weer gehad. Helaas dit keer geen 10 gekregen maar haar eerste ouderdoms mankement is daar.Niet helemaal een verrassing, ik had er al een vermoeden van een tijdje maar helaas is dat bevestigd.
Niet dat er iets verandert voor haar maar inmiddels heeft ze een hartruisje. En spieratrofie achter, maar dat wisten we al jaren.
Hoewel de hartruis niet minimaal is is het ook geen doodsvonnis. Gewoon doordoen met hoe ik al deed. Uitkijken met de warmte, haar beschermen tegen teveel inspanning en beweging doseren. Ze mag mee maar ja het is en blijft een hondje van de dag. Wat gezien haar leeftijd al logisch was. Het is wel een beetje spannend, nu verder dan een dag van nederland maar in het ergste geval overlijdt ze tijdens een voor haar fijne bezigheid namelijk rindtrekken met de camper. En hoe ik dat dan moet gaan oplossen zie ik dan wel. Waar ik ben, zijn er dierenartsen of crematoria in de buurt of niet.
karuna schreef:Al een stukje onderweg. Even pauze.
Ik heb mijn rolstoel ook bij me, daar zit ze heel best op als ze wil. Scheelt ik ben ook niet de verste loopster. Tot nu toe kan ze verder dan ik.gewoon kalm aan doen zoals altijd.
Ik hoop dit keer leuke dingen en geen niet geplande poep zeg maar
Maar heerlijk even alleen onderweg. Niks hoeven zeggenmuziekje aan, soms vals mee bleren