purny schreef:Ik vlieg 28 oktober naar Berlijn. Kreeg het advies om 4 uur van te voren aanwezig te zijn. Volgens het reisbureau ligt het probleem bij de security
Ik vloog ook binnen Schengen, er stond toen dus serieus geen rij bij de security.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Hey vraagje.
Zijn er mensen die geparkeerd hebben op P3 Schiphol?
Er gaat elke 10 minuten een busje maar kan je gelijk in het eerste busje of moet je daar ook wachten vanwege de drukte?
Relaxed schreef:daantjuhhh schreef:Hey vraagje.
Er gaat elke 10 minuten een busje maar kan je gelijk in het eerste busje of moet je daar ook wachten vanwege de drukte?
Vriendin heeft laatst best lang moeten wachten, ze zat wel meteen in de bus, maar de chauffeur wachtte lang tot de bus vol zat. Ik zou er zeker een half uur extra voor uittrekken.
Relaxed schreef:daantjuhhh schreef:Hey vraagje.
Vriendin heeft laatst best lang moeten wachten, ze zat wel meteen in de bus, maar de chauffeur wachtte lang tot de bus vol zat. Ik zou er zeker een half uur extra voor uittrekken.
goldenarrow schreef:Wij zijn van de week gevlogen vanaf Düsseldorf. Ik heb echt nergens hoeven wachten, alleen bij de gate zelf tot we mochten boardenHet langste duurde het nog tot de bagage kwam op de luchthaven van bestemming, haha.
Het grootste nadeel van Düsseldorf vond ik dat ze daar nu met flinke werkzaamheden bezig zijn en dat het niet duidelijk was hoe we bij de gewenste parkeerplaats kwamen, dus we zijn uiteindelijk wat verder weg geparkeerd.
Jildau schreef:Hmmm zo lastig. Wij vliegen donderdagochtend 7 uur. Vind het vreselijk om daar 3 uur te zitten wachten als het wel soepel gaat allemaal. Hebben geen ruimbagage en gaan online inchecken. Maarja gok je het erop..
Relaxed schreef:Jildau schreef:Hmmm zo lastig. Wij vliegen donderdagochtend 7 uur. Vind het vreselijk om daar 3 uur te zitten wachten als het wel soepel gaat allemaal. Hebben geen ruimbagage en gaan online inchecken. Maarja gok je het erop..
Dan zou ik het er zeker op gokken en 3 uur aanhouden ipv 4 uur. Dan zit je imo nog ruim.