Dorine92 schreef:Goh ik wist helemaal niet van het bestaan van dit topic. Een topic naar mijn hart.
Afgelopen jaar weer veel gereisd. Warschau, Dubai, de Malediven, Malaga, Albanië 2x, de Algarve, de Azoren, Barcelona, Nairobi, Madagaskar, Parijs, Letland en Litouwen.
Voor komend jaar is het plan om het wat rustiger aan te doen. Voor nu staan "alleen nog maar" Albanië 2x, Krakau en Estland vast.
Ik had eerst het idee om sowieso naar Angola, Senegal en Suriname/Frans Guyana te gaan. Inmiddels heb ik dat ook losgelaten. Het lijkt erop dat februari de beste tijd is om Suriname te pakken, en komende februari is te snel, heb dan nog niet genoeg geld. Dus dat wordt februari 2027.
Voor dit jaar is dan voor nu het plan om bij een leuke aanbieding spontaan weg te kunnen. En mij kennende ga ik sowieso alsnog alle kanten op.
Ben alleen nu al heel enthousiast over Suriname en Frans Guyana. De mensen die daar zijn geweest.. hebben jullie een auto gehuurd en zelf alles bezocht, of hebben jullie tours geboekt, of een georganiseerde rondreis gemaakt, of een combi van dat alles?
Wat ik echt heel graag wil is sowieso naar de Kaieteur watervallen, en verder in Suriname van die stammen bezoeken in de amazone. Echt een beetje de moeilijkere maar authentieke te plekken opzoeken. Als het er te dik bovenop ligt qua toerisme vind ik het niet leuk. Iemand tips? Of een goede gids waar je nog een telefoonnummer van hebt?
Geen ervaring met Suriname, maar lijkt mij wel een vette bestemming. Had er voor dit jaar naar gekeken, maar de periode waarin ik wou was mega duur qua tickets. Misschien 2027. Zelf had ik gekeken naar SU4you. Zij bieden veel (standaard) trips aan, maar misschien kennen ze ook wel mensen die je mee zouden kunnen nemen de amazone in?