bantu schreef:Waar zijn jullie heen?
Flachau
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dan ga ik ook
Hatsikidee89 schreef:bantu schreef:Waar zijn jullie heen?
Flachau
zitten in burserberg bij skigebied brandnertal.

dee_es schreef:IM, nee geen busreis gelukkig maar wel met bijna 30man een huis afgehuurd, doen we ieder jaar in januari. Nu de dagen aftellen
Indy_Mouse_9 schreef:dee_es schreef:IM, nee geen busreis gelukkig maar wel met bijna 30man een huis afgehuurd, doen we ieder jaar in januari. Nu de dagen aftellen
30 is een flinke club! Gezellig, het is bijna zo ver!
Wij moeten nog even skilessen regelen voor de oudste jongens, die gaan voor het eerst naar Club Piou Piou. Helaas is er geen Nederlandstalige begeleiding, daar maak ik me wel iets zorgen over... Maar we zullen zien hoe ze het gaan doen. Iemand ervaring met kleine kinderen (+/- 3,5) en niet-Nederlandse les?

ze is in Winterberg helaas nog te jong voor de echte skiklassen, dus gaat ze straks een dagje in de speelweide van der Brabander meedoen en kijken we dan of ze daarin blijft of privélessen gaat krijgen.
Zie best vaak heel paniekerig verdrietig huilende kindjes die in zo n klasje moeten meedoen. Diep verdriet, continue roepen om mama of papa. Mijn hart breekt dan echt. Zie je later zelfde kindje met leraar en ouders, ja hij/zij heeft het zo naar de zin gehad.
Terwijl wij eigenlijk alleen maar een huilend kindje gezien hebben dat echt geen leuke dag heeft gehad. En of dat nu frankrijk, oostenrijk of winterberg is daar lijkt geen verschil te zijn in hoe veel verdrietige kindjes je ziet.
Sowieso de Club PiouPiou stelt nog niet heel erg veel voor, als ze willen mogen ze op skietjes op het kinderweitje naar beneden glijden, eventueel proberen bochtjes te maken. Als ze geen zin hebben mogen ze spelen in de sneeuw of naar de binnenlocatie. Het is vooral de bedoeling dat ze het leuk hebben, twee uurtjes iedere dag. 
als ze iets echt niet wil hoeft het niet (nouja behalve eten dan). Zal ook altijd iemand van ons op een afstandje meekijken naar het klasje (wij, of opa oma)
papa en mama, gaan jullie maar wat anders doen
verootjoo schreef:Of ze het leuk vinden of niet?
De mijne gaan alleen maar als ze het zelf willen, ik forceer niks.
Maar toevallig zegt 3YO hier net dat ie ook skies aan z’n voeten wil, dus ga morgen denk ik even skies halen voor m en even prutsen op de kinderwei voor zolang ie het leuk vindt.
ben nog wel heel erg verliefd op mn skijas, die heb ik nieuw gekocht in oktober toen ik op -30 kilo zat 

Kindje wilde niet mama vond dat hij moest want dan kon hij tenminste mee en kon mama ook fatsienlijk gaan skieen eindelijk.
mijn mond viel open na deze opmerking.