Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:Wanneer ga je? Kennissen van mij met paarden die op een winefarm wonen hebben een guesthouse gemaakt. Over twee weken ga ik daar naartoe om het uit te proberen, daarna is het te huur. Prachtige plek en ontzettend leuke mensen, nederlands gezin.
horseyfries schreef:Wanneer ga je? Kennissen van mij met paarden die op een winefarm wonen hebben een guesthouse gemaakt. Over twee weken ga ik daar naartoe om het uit te proberen, daarna is het te huur. Prachtige plek en ontzettend leuke mensen, nederlands gezin.
horseyfries schreef:manzano schreef:In Plettenberg (eigenlijk Keurboomstrand) is dit echt een aanrader: http://www.archrock.co.za/plett_seafron ... _house.php
Wij hadden deze Seafront-guesthouse-kamers.... die zijn 2 persoons. Ze hebben 4 kamers, indien het lukt zou ik de 2 bovenste proberen te krijgen. Echt fantastisch uitzicht (incl. dolfijnen/walvissen).
Bedankt voor de tip! Ik ga in oktober met twee dames weer op rondreis en het plan is eerst Kruger, dan Port Elizabeth, en dan met de auto de Garden Route naar Kaapstad. Dit lijkt een prachtige tussenstop!
MarijeR schreef:Gabyfedde dat is al snel!
Charissiej, misschien zelf een camper huren? Dan kan je het inplannen zoals je wilt.
Ik heb in okt/nov een geweldige tijd in Kruger NP gehad en vanmorgen hebben we weer de vluchten geboekt. Weer in okt/nov en als echte Kruger addicts 17 dagen Kruger
Welke kampen is nog even afwachten. Dat boekt familie die in SA woont, zij zijn dan ook (een deel van) de tijd in Kruger dus dat wordt weer gezellig
Sowieso 2x Skukuza ivm aankomst en vertrek via Skukuza airport en verder voorkeur voor Satara, Letaba, Shingwedzi en Orpen.