Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:cam schreef:We zijn in Amsterdam aan boord gegaan en zijn na 1 dag op zee naar Noorwegen gegaan (1 dag Stavanger en 1 dag Bergen) en toen in 2 dagen overgevaren naar IJsland.
We zijn 2 dagen in Rykjavik gebleven en toen weer via een fjord in groenland naar Nanortalik in Groenland.
weer 2 dagen op zee onderweg naar St John's in canada en de volgende dag naar Halifax op Nova Scotia en na 1 dag op zee zijn we rond 5 uur in de ochtend New York binnen gevaren.
De reis duurde 16 dagen.
Wat leuk zeg!! Ik heb nog niet eerder gehoord dat iemand zoiets heeft gedaan. Vlogen jullie dan weer terug vanaf NY of ging de boot ook weer terug?
Britt90 schreef:Thanks voor je reactie Grit! Ik neig inderdaad ook meer naar het zelf regelen, zo bepaal je inderdaad precies zelf hoe of wat. Hoelang zijn jullie weg geweest en in welke periode?
Katja schreef:Had ik hier al gezegd dat we eind volgende maand een weekje naar Florida gaan? Mijn paps zit daar weer voor een hele maand en wij gaan even buurten
Ben nu een beetje aan het uitzoeken wat we allemaal willen gaan doen en ik krijg er al steeds meer zin in. We gaan in ieder geval naar een basketball wedstrijd en willen naar het Kennedy Space Centre. Denk dat we één nachtje in Orlando blijven slapen dat scheelt alweer een hoop heen en weer reizen.
Verder zitten we er met Thanksgiving en dus ook met Black Friday waar ik ook veel zin in heb.